saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 18 september 2012 08:54

Sitter på spanskan nu, tog ingen outfit bild idag för har bar svarta byxor och randig tröja. Slappe outfit! Hörs mer senare PUSS

Av sanna nilsson - 17 september 2012 21:58

Drog ut med Clara vid 7, kollade lite fotbollsträning, edvins cykel blev snodd också, hehe.. Nej va taskigt. Kom hem vid halv 9 och kollade slutet på xfactor, nu kollar jag på "underbart är kort" haha så söta! Ska snart släcka, imorgon ska jag lyssna igenom spanskan på skivan så uttalet blir rätt, sen har vi no-prov också men det sitter bra i skallen. Haha! Ska umgås med Linnea imorgon, läänge sen! PUSS

Av sanna nilsson - 17 september 2012 17:35

Skolan rullade på bra. Stack hem till Maja sen med Emilia, bara slappade. Kom precis hem och ska äta middag nu. Sen ska jag göra lite läxa och dammsuga! Hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 17 september 2012 10:12

Godmorgon på er, stod upp halv sju, duschade och fixade mig sen drog jag till skolan, nu ska vi ha bild , PUSS

Av sanna nilsson - 16 september 2012 20:35

Godkväll fina! Gick jätte bra med att va domare idag, och 180 kronor rikare!! Gött., kom hem vid 5, stenslappat hela kvällen, vid 8 stack jag och handlade choklad och läsk, med högsta volymen i öronen, fyfan vilken känsla det är.. Cykla ensam på kvällen med musik i öronen. Ja.. Nu kollar jag på xfactor och ska snart in i duschen och fräscha upp mig lite. Skola imorgon, helt okej. PUSS

Av sanna nilsson - 16 september 2012 12:50

Godmorgon? Typ.. Vaknade vid 10, gjorde scones till hela familjen. Nu kollar jag på film och ska snart göra mig klar för att dra till vanlig och döma 7åringar. Ikväll träffar jag nog nån kompis, eller så har jag muskväll hemma! Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 15 september 2012 23:57

Åt mormors goda köttfärslimpa&&& det va riktigt mumsigt! Kom hem
Vid halv 7, sen kom Maja och Jesper vid 7 och Måns vid 8, startade nån random film som vi stängde av sen, spelade lite spel och bara hade allmänt roligt! Måns stack för en timme sen och Jesper och Maja är pålägg ut för dörren nu. Och nu ska jag sova! Haha... Dämma 5-manna imorgon, vill inte! Jaja hörs imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 15 september 2012 15:49

ja.. Vi båda har så j*vla ont i våra fötter,haha men skit samma! Nu sitter vi på bussen påväg hem till Trelleborg, fick med mig några saker hem, som jag fotar sen när jag kommer hem..om jag hinner för ska till mormor och morfar vid 5, men tror jag hinner! Hörs PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards