saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna nilsson - 29 februari 2012 14:10

skriver ett snabbt inlägg innan jag ska byta om till fotbollsträning, arrh gud vad jag saknar fotbollen, ska verkligen försöka ta tag i den på allvar igen!! efter träningen ska jag bara snabbt duscha,käka lite sen ska jag vara på vångavallen för att gå en domarutbildning för 5-manna, ska bli lite spännande   vi hörs när vi ses snyggingar! puss och kram.


   

Av sanna nilsson - 28 februari 2012 16:56

tjenamoss.

kanske lät lite nedstämd på rubriken , men faktiskt så mår jag skitbra! lite trött och såhär men skit i det.. allt är på topp! inga bråk som inkluderar mig, jag har inga problem med killar för tillfället heller, så allt är bra! jaja.. kom hem från skolan och satte mig framför 90210 med en macka! ska kolla klart avsnittet sen ta fram spanskböckerna en stund sen träna!

puss och kram

   

Av sanna nilsson - 27 februari 2012 16:02

tjenare!!

skola idag.. kändes faktiskt helt okej! skönt att få ordning på dagarna igen efter en veckas chill. kom hem för nån timme sen, tog något att äta och startade sedan 90210, tog en liten paus nu för att blogga! ska bara ligga här och degha hela dagen, sen ikväll ska jag ta itu med lite svenska arbete som ska lämnas in nästa vecka! jippi 

header tävlingen, glöm inte den,,,,, ni kan anmäla er i vilket inlägg ni vill, spelar ingen roll, tävling avslutas på lördag!

     puss och kram snyggingar. 

   

Av sanna nilsson - 24 februari 2012 11:39


ni får bilder skickade via mejlen, ni får lov att lägga till bilder, antingen på mig som ni har eller någon fin naturbild osv..

men ni måste använda två/tre av bilderna jag skickar minst. sen är det upp till er! L Y C K A   T I L L !

  
Av sanna nilsson - 23 februari 2012 19:10

tjena mittbena!

snackade med savannah och linnea igår och det slutade med att vi tre sov över hemma hos linnea:D hade ställt alarm på åtta imed att vi skulle va på södan nio. men jag vakna sju??!! kan nte fatta hur men ja.. som sagt vi fixade oss och stack sedan till södan. coachade claras lag, dom var grymma . vann första matchen med 19-2 .. fick även reda på att dom vann allt! duktigt. för vid elva var jag tvungen att sticka för att dra vidare mot eslöv med min bror som skulle spela cup, kände för att hänga med :) dom spelade väl okej, lite sådär i vissa matcher och bra i vissa, men dom åkte ut med ett mål. störigt läge! käkade mc, och kom hem för en halv timme sedan. nu ska jag kolla lite bloggar,facebook och sedan starta 90210, nu när jag har sett klart one tree hill , tänkte jag börja med 90210  

ni får ha det så bra så hörs vi när vi ses , puss och kram ./ S..

         

LITE OSERIÖSA BILDER FRÅN NÅGON MINUT SEDAN.

Av sanna nilsson - 22 februari 2012 18:03

hejsan svejsan! berättar kort om dagen.

savannah och linnea vaknade runt 10 , vvi låg och snackade sen gick vi och åt frukost vid 11 . startade film fotbollstabbar sen.. allt för min syster! bara älskar den filmen, sorglig:(  sen började vi baka chokladmuffins, la på nutella och hallon uppepå. grymt goda! riktigt nöjd!  savannah stack en stund efter, och linnea och jag tänkte kolla lite random videos på youtube, då hittar vi en video som heter "HATAR FULA MÄNNISKOR!!"  blir helt chockad över hur korkad denna kvinna e, ni får gärna kolla in hennes video, alla. hon e sjuk. hon " SLUTA HJÄLPA SVÄLTANDE BARN I AFRIKA" självisk jävel. det fördärvade verkligen min dag, tur kom där upp en tjej som hade gjort ett litet svar, så klockren, stor respekt till henne! 

  

här är svaret:

ni måste kolla till slutet, slutet är bäst. men sån respekt för denna kvinna! yeah.

Av sanna nilsson - 22 februari 2012 09:07

Tjeenare! Tänkte berätta lite om gårdagen! Skulle då ta bussen till övre tio för att ta 146 bussen. Men vi missade den så vi gick ner på karbingatn och tog146 därifrån. Kom fram k Vellinge vid Tjugo i elva sen gick vi världens omväg till vanningen. Ja iaf, badade till ett tiden, sen fick Linnea sån kick och bara tjatade om att gå till "centrum" för hon säg en skylt mot centrum,haha! Så vi började gå.. När vi kommer fram.. En Ica affär, två okända klädesaffärer och synpotik! Det var ungefär vad där var. Sjukt! Men vi hittade ett litet cafe som vi tog en liten fika på, där var en sån övergammal gubbe som hade iphone 4 och helt plötsligt börjar han fota ek typ 6årig kille som åt semla? Hans mamma blev helt rädd och han bara "han såg så söt ut när han åt" man bara okej? Iaf, Tog sedan bussen tillbaka till övre vid tre och gick till valen, köpte hem ansiktsmask., baslack/toplack. Från lindex! Sedan drog vi ner på mc käkade lite hamburgare där! Tog bussen hem vid fem , fixade lite här hemma sen till träningen vid sju! Efter träningen kom Savannah och Linnea hit och har sovit här inatt! Kul:D och dom somna typ en timme före mig och sover fortfarande?! Vafan liksom. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, skulle egentligentill södan nu vid elva för jag och några vänner bokade b-hallen där gratis för att spela lite! Men vet inte pm jag pallar. Sen imorgon ska jag till södan klockan 9 för att va tränare för Claras lag i lilla-vm ! Roliigt. Vi hörs när vi ses, puss

Av sanna nilsson - 21 februari 2012 08:19

hejjsan, inget bloggande igår på grund av att jag va på södan heela dagen. Kom hem vid halv fyra för trissades va fotbollsträningen men det var de inte! Så jag startade one tree hill :) vid fem tiden stack jag hem till Linnea s med Savannah, gjorde inget speciellt mer än att skratta skratta och skämta! Kom lite efter åtta. Kollade familjen annorlunda sen startade jag one tree Hill , och nu har jag sett slut allt:( ingenting kvar från den 13 november har jag set hela 8 säsonger och nu är dom slut! Nu är det bara till att vänta och hoppas på att där kommer en ny säsong på tv:)Idag är jag uppe nu för att klockan tio tar jag bussen till övre sen vidare till Vellinge med Linnea s. Vi ska in till vanningen och bada! Kul:) kanske mobilbloggar lite påvägen dit o hem men inte när jag är där. Så vi hörs när vi hörs helt enkelt . Puss

Ovido - Quiz & Flashcards