saannaanilssson

Alla inlägg under januari 2013

Av sanna nilsson - 23 januari 2013 23:23

Jag sitter här rastlöst i mitt kök och käkar äpple,är sjuk så ska inte till skolan imorgon. Sover i soffan för ja orkar inte ta upp mitt täcke på mitt rum. Mamma sover här nere dör hon inte vill bli smittad av pappa som också är sjuk. Vad ska jag göra då?
Har tänkt lite och.. Fick absolut ingen respons på mitt förra inlägg så jag orkar inte försöka mer, sorry Guys.

Kanske kommer tillbaka om ett tag när jag har inspiration att blogga igen, men just nu kommer det kanske lite inlägg då & då bara för att liksom uppdatera vad jag sysslar med om dagarna. Men ha det gött svenska folket, haj!

Av sanna nilsson - 19 januari 2013 00:27

Hejhej, har haft paus från bloggen ganska länge och har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra än. Men tänkte uppdatera att jag lever och mår bra, och vill även säga tack till alla som fortfarande kollar på min blogg även om jag inte bloggar. TACK!

Kollar in på bloggen varje dag ifall jag fått kommentar och då svarar ja ofta. Men inlägg kommer inte komma regelbundet än, har fortfarande ingen inspiration.

Skulle blivit glad om ni kommenterade vad ni vill läsa om, så jag kan få lite inspiration av er, och då blir det även roligare för er. P&K

Av sanna nilsson - 11 januari 2013 07:49

Sv: jag har många idéer men absolut inget intresse pga att det känns som att ingen läser min blogg endå. Och att ni slutar komma med idéer är helt fel. Där har aldrig kommit någon respons på min blogg, ni som nu kommenterar ska inte ta åt er av detta inlägget, men nu får det va nog. Att klanka ner på mig för att jag lovar massa och att alla vi sluta följa min blogg och blablabla.. Kanske borde tänka dig för INNAN du kommenterar skit. Du som nu va så feg att du inte vågade skriva ditt namn och stå upp för din åsikt, kan ju komma med alla dessa idéer ni läsare skriver, för jag har inte sett några? Men tack så mycket för att du la ner din tid på mig, puss&kram på dig!

Av sanna nilsson - 3 januari 2013 13:49

Godmorgon bloggen, ha hänt helt på mitt dygn. Hk&lindahl däckade vid 4, Saraa och Simonsson vid 7 och jag vid 8, vaknade redan halv 11 så inte mkt sömn, men vi hade Askul.

Mamma hämtade mig för en halv timme sen och nu sitter Jag i bilen medan hon är inne på maxi och handlar.

Ska hem och städa lite eftersom jag lämnade mitt rum i en enda röra igår, sen ska jag sova några timmar och ikväll börjar handbollsträningen igen,

men jag har massa idéer till bloggen just nu som kommer upp dom närmsta dagarna. P&K

Av sanna nilsson - 3 januari 2013 13:48

Godmorgon bloggen, ha hänt helt på mitt dygn. Hk&lindahl däckade vid 4, Saraa och Simonsson vid 7 och jag vid 8, vaknade redan halv 11 så inte mkt sömn, men vi hade Askul.

Mamma hämtade mig för en halv timme sen och nu sitter Jag i bilen medan hon är inne på maxi och handlar.

Ska hem och städa lite eftersom jag lämnade mitt rum i en enda röra igår, sen ska jag sova några timmar och ikväll börjar handbollsträningen igen,

men jag har massa idéer till bloggen just nu som kommer upp dom närmsta dagarna. P&K

Av sanna nilsson - 3 januari 2013 00:24

tjabba bloggen, bloggar från saras dator. killarna stack vid elva och vi har klätt ut oss lite random. 

har verkligen jätte kul, massa bilder kommer tomorrow night, hejdå blogreaders, måste va social P&K    

Av sanna nilsson - 2 januari 2013 15:46

hann med ett riktigt inlägg från datorn nu innan vi ska köra. sitter och dunkar musik och längtar tills ikväll hos sara,ska bli jätte kul. fick en fråga om jag kunde skriva ett omdöme om teatern och vad den heter osv.. och absolut kan jag göra det, kommer imorgon kväll.


nu ska jag stänga av datorn och göra mig färdigt för att köra, P&K

 

Av sanna nilsson - 2 januari 2013 11:11

Godmorgon bloggen, har fått lite respons på mitt inlägg igår och många ville ha mycket mode & smink på bloggen. Så nu har jag massa idéer som verkar passa er.

Men dom hinner jag inte fixa idag, jag vaknade precis och ska ta bussen ner till stan vid halv ett och handla till Sara med hk.

Sen vid klockan 4 ska jag in till Malmö och äta och se teater med mamma&mormor. Mys. Sen påvägen hem lämnar dom av mig hos Sara där linneax3,Hugo,jona och Gustav är. Sen sover girlsen över! Mysfaktor.

Massa girlthings,och flummiga saker som kommer göras och det behöver jag verkligen. Love you.

Kommer bara mobilblogga under dagen, ni förstår kanske varför.

Och just det.. Jag fick en fråga om jag kunde skriva mina nyårslöften på bloggen, men det kommer jag inte göra både för att dom är personliga saker och även att jag vill uppnå dom för min skull inte för mina bloggläsares skull. Så svaret är nej.

P&K

Ovido - Quiz & Flashcards