saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2011

Av sanna nilsson - 31 mars 2011 19:44

HejHej ! 

idag gjorde jag nt så mkt, mer än att åt lite, kollade på tv...

sen var det fotboll;DD riktigt roliig träning faktiskt, haha jag höll på att kissa på mig så mycket jag skrattade hela tiden:PP... duschade där. sen när jag kom hem startade jag datan, skulle få bilder av maja för att fixa hennes header men hon svarade inte på mitt sms:ss , så jag loggade in här istället, har kollat lite bloggar men nu gör jag ett inlägg här ! 

..

p.s : EMILIA,  för det som har hänt, du vet att jag ALLTID finns gumman ! bästavännerföralltid- betyder föralltid! (L)


choooklaaad , MUMMS !


pussssssssssss,  

Av sanna nilsson - 31 mars 2011 19:17


 
 
 

några minnen på video'

glömmer aldrig, <3 
 

Av sanna nilsson - 30 mars 2011 17:36

HejHej ! 

idag blev det ändrade planer. skulle ju chilla men jag var med tea istället, vi gjorde sån smet som man gör till muffins sen åt vi den bara^^ kommer video sen. sedan snackade vi och hade JÄTTEKUL !  xD verkligen , roliigare än jag har haft på länge , men det är inte så konstigt för jag var ju med Tea (L)


jag stack hem vid fem, nu sitter jag och äter , bloggar & tittar på glamour på tv. så mycket jag gör samtidigt jag e ju duktiig '

snart blir det föräldrarmöte på fotbollen, och imorgon ska jag träna fotboll , ska bli riktigt härligt att komma igång igen efter detta långa uppehållet ;))

hejjdå ! <3

Av sanna nilsson - 29 mars 2011 12:07

HejHej !

gör ett snabbt inlägg nu för jag är hemma på rasten och skulle ta en lapp till min lärare så tänkte jag att jag kunde uppdatera lite.

idag ska jag nog umgås med någon kompis får se med vem, det blir träning ikväll iaf, för jag måste träna upp handleden litta nu;)


imorgon blir det chill ;) som planerna ser ut nu ! <3

  en liten sommarbild, eftersom jag SAKNAR SOMMAREN  ! (L)


hajjdå ;)

Av sanna nilsson - 27 mars 2011 12:28

HejHej !


helgen har varit härliig , men jag har inte kunat ändra designen för jag har inte haft tid , här kommer lite smått om fredag&lördag& söndag ;)...


fredag:

slutade ett , då stack jag hem och packade till kvällen och lite sonnt, sedan vi kvart i två kom linnea lindahl och då gick vi till linnea simonsso, hon hade damsugat och höll på att packa och då går lindahl in med SKOR ! :p smaart ! :s

sen gick vi till willys eller öb , nått sonnt:P och handlade chips...(YY)

när vi kom hem till linnea gjorde vi vofflor, eller linnea&linnea gjorde, jag satt och chattade på msn via mobilen :)) jag är så hjälpsam !

sen åt vi, sen gjorde vi nott, efter någon timme snackade iv med anton&lee i telefon, och kom fram på något vis att vi skulle träffa dom där ute så då gjorde vi det :) vi hade jättte rolliiigt :D vid kvart över sex gick jag&linnea&linnea hem och åt hos linnea l , efter typ en timme kom anton&lee och knackade på och frågade om vi ville komma ut och umgås litte, så då hade vi lie mer kuul på fågelbäck ;) do mgick vilsse  :PP

vi gick in vid halv åtta och tittade på film sen sov vi...

justte under filmen snackade iv med anton i tele oxxå (Y)..


lördag:

jja.. vi vakande tjugo över sju :sss gick och köpte bullar på entre, sen åt vi och byggde pärlor :) thihih :P lindahl gav oss lite massage, sköönt "! vid tjugo över elva stack vi till fågelbäck och kollade när 97:orna spelade handbollsmatch, sen spelade våra tjejjor i a- serien , DOM VANN ÖVER LÖDDE  VI E SERIEVINNARE !!!!!! ;))) då fick vi sonna guld hattar ! (YY)

sen var det dags för mittt lag att spela:) vi låg under först sedan vann vi endå (YY) bra kämpat tjajjor ! , MEN DOM SPELAR SÅ JÄÄVLA FULT, HELSINGBORG ;o typ stuckade min handled.. ;(  stack hem och tittade litte på tv, lee ringde och sa att "hur många lingon finns det i världen" gick då oxxå klockan sju, så jag ringde snabbt linnea s och vi stack dit och kollade, HAHA när lee var på toa under filmen tog vi chips från honom :PP  TRÄFFADE WILMIIS DÄR OXXÅ (L)

..

sedan stack jag & linnea s , hem till mig och packade sen hem till henne , vi tittade på film och snackade, och spelade DS ;D sen sov vi..


söndag:

vaknade tjugo i nio :) vi åt frukost sedan spelade vi data (Y).. vid halv tolv stack jag hem och åkte med mamma till södan för att prova träningsöverall till handbollen , kom hem vid tolv igen, startade datan och fixxade lite musik till min mp3, har inte använt den på åratal för har typ så sugiig musik, men nu e det fixxat (YY)

ska snart ut och fixxa stuttsmattan med pappa, så man kan va ute o detta vackra vädert sen,


ska äta nu så vi hörs,

pusspuss !

Av sanna nilsson - 24 mars 2011 07:55

HejHej ! 

igår var jag med Emilia&lee först för anton skulle till stan och göra nånting. under tiden var vi på vannhög och lee kastade stenar på dom i sär klassen, för dom kastade typ sånna jätte stora ! xD efter en rolig stund ringde vi elin&linnea och dom kom oxå dit, sedan gick vi till elins gård och körde snning&konka, fast jag kramade aldrig anton eller lee igår, för vi typ började bråka en stund efter anton hade kommit ;s så alla ska typ hem, oc vi bara iggade dom och skrek på lee och så. för vi var typ bara sura på lee , men sedan smsade jag båda och vi är vänner igen(Y) Anton&Lee frågade om jag ville följa med på en sak på fredag , men jag kunde inte för jag ska sova med lindahl&simonsson och dom ville inte va med dom ;(( så det blev ju inget..


kommer en video från dagen sen. (L) 

 jag gillar dig,§

hajjdå ! 

Av sanna nilsson - 22 mars 2011 07:43

HejHej ! 


vaknade väldigt tidigt idag så jag var klar redan halv åtta (Y) så bara chillar framför tv&data nu . tänkte att jag kunde göra ett inlägg om jag endå har datan igång :) 


idag ska jag umgås med emilia&elin, vet inte om lee ska vara med men anton ska inte iaf ! spanska nu första lektionen , TRAADIGT josé kom tillbax ;( men jaja spanska e kul så det gå ju bra endå . .. vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag slutar här ;DD

blir ingen outfit idag för min webbkamera laggar hela tiden så jja .. men det får man ju stå ut med :P 


hajjjdå (L)

Av sanna nilsson - 21 mars 2011 20:50

HejHej ! 

idag var skolan faktiskt rolig ;) fast anton&lee ringde majj på lektionen hela tiden -.- TASKIGA !  hehe ^^ efter skolan gick jag hem , tittade på tv och åt lite. sedan ringde lee och snackade lite. kulkul ;D sedan ringde emilia och snackade precis efter och frågade om jag ville träffa henne och elin :) så ringde vi lee och körde sanning&konka&procent.  egentligen skulle vi vara imorgon , elin&emilia&lee&anton och jag , men anton hade inte fått reda på det för ^lee^berättade inte dET :PP så vi ska bara vara på onsdag istället , då ska jag krama Anton&lee och lee ska krama emilia ;))) och Lee ska DANSA  ! :D <3 sedan hade jag träning. sen nu sitter jag här.


ska nog fixxa litee med designen imorgon. :) känner att den måste ändras nu.,. :P 



hejdå ! (L)

Ovido - Quiz & Flashcards