saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

härliigt med fotboll'§

Av sanna nilsson - 31 mars 2011 19:44

HejHej ! 

idag gjorde jag nt så mkt, mer än att åt lite, kollade på tv...

sen var det fotboll;DD riktigt roliig träning faktiskt, haha jag höll på att kissa på mig så mycket jag skrattade hela tiden:PP... duschade där. sen när jag kom hem startade jag datan, skulle få bilder av maja för att fixa hennes header men hon svarade inte på mitt sms:ss , så jag loggade in här istället, har kollat lite bloggar men nu gör jag ett inlägg här ! 

..

p.s : EMILIA,  för det som har hänt, du vet att jag ALLTID finns gumman ! bästavännerföralltid- betyder föralltid! (L)


choooklaaad , MUMMS !


pussssssssssss,  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Skapa flashcards