saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna nilsson - 31 juli 2011 12:56

Hejhej, bloggar från telefonen, min dag ser ut såhär: kalas hos kusin som fyllde två år i tisdags, klockan två:) om det går att sova hos Simonsson så ska jag och mamma cykla till hrmmakväll och hyra film, sen träffar jag simonsson&clara .. Vi hittar väl på något! Sen är inget bestämt mer:)Om jag sover med Simonsson så kommer vi kanske göra ett "video" inlägg,Så kolla in lite senare på kvällen så kanske där är något(y)Puss så länge;**

Av sanna nilsson - 26 juli 2011 09:40

hejhej !


om cirka en halvtimme kommer bussen och hämtar upp oss, sen hämtar vi upp grabbarna sen sticker vi till matchen , nu får vi hoppas på en vinst! fct eller mexico? vi får se ....

men vi hörs väl ikväll då ;)


pusssssss:*

   ~ har jag gjort nått fel, eller du bara vill inte mer . ~

Av sanna nilsson - 25 juli 2011 22:25

hejhej !


fritt internet här i danmark så inlägg lite då&då kommer komma upp!! , ska kolla på film på datan nu men vi hörs väl imorgon. :))




pusssssssssssss;*

Av sanna nilsson - 24 juli 2011 12:52

Hejhej !Igår blev lyckad dag med sara&måns&jesper.Nu sitter jag hemma hos Julia rengbo:) kom hit för typ..1 timme sen!Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, vi har tittat på top model England. Jag känner för att baka ska se vad rengan tycker om det:))Byebye!

Av sanna nilsson - 20 juli 2011 09:30

Hejhej!!Näst sista dan här, åker ju på morgonen nu på fredag:(Får bada och solar extra mycket nu!! Fast jag har säkert bränt mig menmen...:DSes snart, pussssssss !

Av sanna nilsson - 17 juli 2011 09:30

Hejhej!Ni ska få fem sanningar om mig!* jag gillar att titta på videos när andra sminkar sig*jag hatar mina höfter!* kan inte lita helt på alla mina bästavänner* jag hatar styrketräning* jag har världens sämsta kondition!Där fick ni det. , jag kommer hem om ... Få se ...om 5 dagar!!Sen blir inläggen som vanligt igen:) Pusssssssss !!

Av sanna nilsson - 13 juli 2011 12:45

Hejhej i Sverige !Nu ligger jag antligen och solar på stranden eller tar ett dopp i det varma havet..;)Nu har jag varit här på Mallorca i 6 dagar!! Och ska vara här 8 dagar till!! Skööönt..Men ni får ha det så bra& så ses vi snart, pusssssss !;*

Av sanna nilsson - 10 juli 2011 09:15

Hejhej!Om allt har gått rätt så sitter jag förmodligen på balkongen och äter frukost nu:)Eller så har jag redan kommit ner till stranden vem vet? Men ni fårr ha det så bra i lilla Sverige, så har jag det ännu bättre i ännu mindre "VARMA" Mallorca! :))Pussssssss !

Ovido - Quiz & Flashcards