saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna nilsson - 29 maj 2012 16:08

den andra vinnaren är Linnea Lindahl ( klicka på namnet så kommer ni till hennes blogg) den är jätte fin, och hon uppdaterar bra, så jag tycker ni ska klicka på namnet och lägga till hennes blogg iera favoriter och kolla på den ! ha de bra.

 

linnea lindahl ..

Av sanna nilsson - 29 maj 2012 16:00

ena vinnaren Linnea Simonsson önskade en länkning åt hennes instagram för er som har appstore eller market! annars finns en hemsida som heter http://www.webstagram.se som är exakt samma bara attt du inte kan lägga upp bilder! ja så hennes namn på instagram är : @linneasimonsson @linneasimonsson @linneasimonsson så alla ni som har instagram, jag tycker att ni ska gå in och börja följa henne för hon lägger upp fina bilder och ofta! så kom igen nu :)

 

det är då denna tjejen som är : @linneasimonsson

Av sanna nilsson - 27 maj 2012 15:01

gick in på min mejl och såg att jag hade fått lite frågor av två tjejer! så jag svarar på dom nu då ..


kan du filma en dag i skolan, asså någon lektion, någon rast, lunchen och hur den sen ut och så? asså jo.. men på lektionerna kan det bli lite svårt, eftersom vi inte får hålla på med mobilerna på lektion.men jag kan försöka... men på rast och lunchen tror jag nog att jag kan filma! och hur den ser ut.. haha om där inte e någon på skolan just då. för då blir det pinsamt,, men jag ska försöka!

 

har du färgat ditt hår någon gång? nej det har jag inte, men har varit sugen på att färga det brunt o ca ett år nu, och börjar bli sugen på att slinga håret ljusare, så något av det blir det!


vad brukar ni göra på era handbollsträningar? haha, asså det är ju olika från träning till träning , men vi har lagt upp ett schema så vi tränar en halvtimme kondition, en halvtimme fys, och en halvtimme teknik två gånger i veckan, men vad vi gör för övningar är olika..


vilken färg har du på ditt rum? två vita väggar, en rosa och en mönstrad tapet med vit,rosa och grå.


har någon av dina vänner blogg? ja då..


vill du få en sån stor blogg och käna pengar på den och kanske till och med försörja dig med den? nej det tror jag inte, jag gör det mest för att det är roligt, har aldrgi tänkt på det där med att få betalt för det.


vilken blogghemsida tycker du är bäst? jag har ju inte provat alla men jag tycker att blogg.se är finast, men bloggplatsen är lättast att förstå, men hatar bloggplatsen för att dom säger massa saker som dom inte håller!

hur många mascaror har du, för jätte många säger att jag har onödigt många och jag har fem? asså man bestämmer ju själv vad man tycker är tillräckligt många, du tycker kanske 5 och andra kanske tycker 3, men jag själv har 7 stycken :)


vad tycker du är skönast, linnen som går in i ryggen asså som en båge så man ser skulderbladen eller linne som banden går rakt upp? jag tycker dom som det går in på, typ jc linnen. fast dom har dålig kvalitet!


hur många bloggar följer du på bloglovin? 19 stycken.

 

 jag hinner inte med fler nu.. tar resten sen!

Av sanna nilsson - 27 maj 2012 13:38

har inte bloggat på hela helgen för j   ag har inte haft någon tid till det alls, i fredags när jag slutade drog linnea med mig hem, hon målade mina naglar, fint! sen stack vi och handlade glass och gifflar, och kollade på min bror när han tränade LTU, när linnea stack kom clara en liten stund sen stack jag hem, åt middag och sen tog jag bar det lugnt,,

på lördagen gick jag upp tidigt för att samlas halv åtta med handbollen för att spela malmö open.. på gräs! det gick jätte bra, ena laget vann hela turneringen och mitt lag, vann b-slutspel och blev 3 i turneringen! på vägen hem hände en otäck sak, stod i kö på motorvägen jätte länge för en bilolycka, när jag kom fram och vi skulle köra förbi, stod en av mina kompisar där med sin familj och bilen var parkerad bakom, men som tur var, mådde hon och hennes familj bra, men det var bilen framför dom som krockade..läskigt! kom hem och käkade sen gjorde jag ingenting.. vid 9 började esc, och sverige vann, det e helt sjukt!! esc sweden 2013, då, har redan börjat tjata på mamma om att boka biljetter :) får sse hur det går, idag stack jag till södan vid 9 för att dömma 10 åringar i fotboll, gick faktiskt jätte bra för att vara första matcherna att dömma! kom hem vid tolv och har gjort absolut ingenting! jag e så trött,.. vid halv sex ska vi till mormor och morfar för att äta morsdag-middag, vet inte om kusinerna skulle dit också! tror det:) jaja vi hörs snyggingar. pussss


Av sanna nilsson - 24 maj 2012 17:59

de e så varmt ute, skönt! har hunnit med mycket idag, kom hem från skolan, hände en sak med mitt öga igårkväll och had fortfarande ont i det så fick ta sån vätska i ögat, med värsta ögonmasken och allt, hjälpte lite men gör fortfarande lite ont, jaja sen satte jag mig och skrev svensk arbetet till imorgon, har lite kvar som jag får göra sen, kollat lite bl& fb, och nu bloggar jag och kollar på glamour, ska sticka till träningen om 10 minuter, börjar halv sju! imorgon ska jag umgås med Linnea simonsson, hon ska fixa mina naglar och sånt mys! jaja hörs puss.

Av sanna nilsson - 22 maj 2012 15:13

datorn stängs av nu.. ska ut och sola ! bye.

Av sanna nilsson - 22 maj 2012 07:44

att vakna upp till solen som lyser in på rummet e det bästa! vaknade vid halv åtta för mobilen hade stänkts av, så solen räddade mig:) åt frukost och nu sitter jag här ocvh ska bara byta om. målade mina naglar gula igår, tycker det är väldigt coolt till jeans shorts, arhh kunna ha jeans shorts, sommar värme! har inga planer för eftermiddagen, antingen tränar jag eller så kollar jag på min brors match, för jag har så ont i min rygg! imorgon slutar vi tidigt, då ska jag& emilia& Linnea hk &Wilma &Hanna och matilda till dalabadet och sola, bada & mysa lite! tar med oss mat dit och stannar där in mot kvällen tror jag, så imorgon blir det mobilinlägg om jag inte fixar tidsinställda idag, men nu måste jag byta om och snart dra till skolan, puss på er solstrålar!

 

Av sanna nilsson - 18 maj 2012 14:05

vaknade vid åtta idag och slappade bara framför tven, käkade frukost sen vid halv ett stack Linnea. jag gjorde lite hemmaspa, med ansiktsmask,ögonbrynsfix,& rakade benen! startade film och har bara suttit och kränkt i mig choklad, hihi tjockis! vid 3 ska jag börja planera vad jag ska ha på mig ikväll! sen vid 5 kör pappa mig till Linnea Lindahl, så fixar vi oss tillsammans och så och drar sedan oss vidare till sara på tjejkväll, ska bli jätte mysigt, massa tjejer och snack och roligheter, vet faktiskt inte vad sara har planerat att vi ska göra, så ska bli spännande! men nu ska jag kolla lite bloglovin&fb, sen fortsätta se film innan jag börjar göra mig i ordning! puss på er.

#linnea imorse     #Linnea vid 5.  

# sara ikväll.

Skapa flashcards