saannaanilssson

Alla inlägg under september 2013

Av sanna nilsson - 25 september 2013 19:39

Av sanna nilsson - 25 september 2013 19:37

Känns som en evighet, det kanske det är också. Mycket som har hänt!
Är tillbaka på handbollen, vet inte om jag har skrivit det men det har varit väldigt mycket tankar om jag ska fortsätta eller bara köra fotboll eller inget av det osv, men efter många om och men är jag tillbaka till handbollen & laget är starkare än någonsin.
Mitt liv är långt ifrån bra nu men om man ska de på det bra, klassen har löst alla problem & allt är helt annorlunda sen innan sommaren. Alla snackar med alla och vi känns som en enda stor familj, trivs så bra. Handboll som jag sa, laget har gått från att bråka hela tiden, skit snack hit och dit, till att alla umgås med alla, alla känner sig välkomna & man känner sig hemma med laget. Underbart!
Jag umgås med människor ja tycker om, skolan rullar på hyfsat bra. Jag mår ganska bra just Nu. Men det går upp och ner & emellanåt kan jag må så otroligt dåligt. Men det är bara att kämpa vidare. Ja, har väl fått med det mesta, haha.
Sitter just nu och kollar på handbollsträningen. Har infektion i mitt finger & tar penicillin så får inte lov att träna, trist eftersom det är SM är i helgen, men följer med och hejar!
Jobbet går helt okej. Tiderna är sådär & kommer väl inte så överens med chefen men barnen är så söta så dom driver mig att fortsätta.
Tror vi hörs en gång till ikväll, va lite blogg sugen idag. P&K

Av sanna nilsson - 14 september 2013 09:41

Spenderar denna morgon på en fotbollsplan. Gick upp i lugn och ro & åt en god frukost och åkte till ymorvallen. Efter fotbollsmatchen går jag mot södan & ser handbollsmatch.
Sen blir det städning på rummet & en lång varm dusch. Senare ikväll ska jag hem till Jesper med gänget. Perfekt lördag. Hur spenderar ni er lördag? P&K

Av sanna nilsson - 13 september 2013 18:56

ser ut som att där bara är one direction låtar, haha men det e för att alla dom e överst, nylagda är längst ner:) P&K

Av sanna nilsson - 11 september 2013 08:04

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards