saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna nilsson - 25 juni 2011 16:12

hejhej !'¨


nu sitter jag hos js med savannah &  linnea s ...


snart kommer erik gustavsson också... vet inte vad vi ska göra ;(


 

Av sanna nilsson - 22 juni 2011 20:35

nu är jag hemma från summer camp!

skiiit jobbiga träningar-.- , men vi lärde oss jätte mycket så vi får väl stå ut med det jobbiga också! 

orkar inte ta ALLT vi gjort men kan ta typ roliga saker som hände och aktiviteterna:

i måndags hade vi ssåna aktiviteter, typ stafetter: så vi skulle snurra runt bollen 8 varv, sen springa sitt snabbaste så Moa c.t (från åhus) var så yr så när hon sprang, sprang hon typ 3 meter snett och till slut trillade hon :DD så alla vet så vann mitt lag, för vi är bäääst ! 

bion var KATASTROOOOOOOFF !!!!!!! det var sån lerfilm som varade 1 timme och 20 minuter.-.- helt sjukt dåliig :oo . fast jag Linnea.s ,Amanda(eslöv) , Thibbe(kille från h43) och David( h43) hade skit kul, vi typ snackade hela tiden:pp <3 

måste säga att Thibbe(Thibaut) är skiiiiiiiiiiit söt ! hans pappa är från frankrike;D

men nu ska jag ner och kolla på gamla videoband på mig och brossan så vi hörs, 


pusss;*

Av sanna nilsson - 18 juni 2011 17:34

HejHej !

nu sitter jag hemma hos min mormor&morfar. vi ska snart käka Pizza!

sover över här inatt.. Imorgon ska min lilla kusin ha dop, sedan kör jag&pappa direkt till Lund, för då börjar SUMMER CAMP 2011 !! :D kommer bli så jjävla ballt.


måste bara passa på att säga att nu dom dagarna som jag är i Lund kommer det inte bli jättte bra uppdatering, kommer kanske något inlägg lite då&då, får sno någons mobil och blogga från den .. tihihihi :D


~hejjdå ~

  ~bild på mig & clara från våra bröders cup i Bromölla 2008 ~

Av sanna nilsson - 17 juni 2011 16:07

jag har inte bloggat på länge.

- nej, jag vet det !

 

nu är det soommmmaarloov ! ja jag vet . vi slutade senare än alla. men vi går förmodligen en vecka senare än er sedan så:)

taggar till Summer Camp i Lund . Jag & några andra tjejer ska dit !xD

plusssssssssssss+ att min kusin ska döpas på söndag oxå så jag får det brottom, men jag hinner nog :D

~hejjdå ~

Av sanna nilsson - 10 juni 2011 22:45

hejhej  ! 


just nu sitter jag&Linnea ute i vår lekstuga och lysssnar på seriös "musik"(hrrmm..linnea !)

kollar bdb,bloggar och bara myser ! innan idag hade jag rolig & mysig picknik med Linnea vid flaningen, vi skämde nog ut vårt liv liiiiite :D 

vi gick en liten fotorunda, så ni får nog bilder imorgon,

men vi hörs ,


~lite bilder på oss som är tagna för typ 5 minuter sedan~

         



~hejjdå~

Av sanna nilsson - 10 juni 2011 22:23

mitt favorit program är : OC , serie som går på femman , brukade gå varje dag mellan 15.00-16.00 men nu är det slut för säsongen ;(( 


  

~hejjdå~

Av sanna nilsson - 7 juni 2011 08:00

MINA favoritämne är musik,gympa & slöjd 

vad ska man säga mer , jag tycker bara det är roliigt  


~hejjdå ~ 

Av sanna nilsson - 7 juni 2011 07:55

SEGRARE !!!!!!!!!!!!!!



segrare av Tjejcupen 2011  



                                                                                                                                                                                                                                                            så här såg resultaten ut :


torsdag:

ifk trelleborg 3-1 nike gif.

ifk trelleborg 1-1 skanör falsterbo.

ifk trelleborg 2-1 borgeby.


vinnare i gruppen !


söndag:

(semifinal) ifk trelleborg 2-1 svalöv ( förlängning)

(final) ifk trelleborg 2-1 skanör falsterbo. ( straffar )


bra spelat tjjejjjer :D 

Ovido - Quiz & Flashcards