saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna nilsson - 31 maj 2011 17:13

ett land jag vill besöka ,, ja där finns faktiskt många länder jag vill besöka som t.e.x: USA, GREKLAND, EGYPTEN, THAILAND . :) och alla av olika skäl , 

så jaa , när jag blir lite äldre ska jag på upptäcksfärd ;D

...............

snart kommer där bilder från foto rundan med HK & Linnea S  ;)


hejjdå ~

Av sanna nilsson - 30 maj 2011 17:00

ja.. den här månaden . den har framförallt varit jätte bra nu i slutet, har haft jätte kul med mina vänner , blivit tillsammans med en riktig sötnos, men i början kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg, den har väl varit precis som en helt vanlig majmånad .



hejjdå ~ 

Av sanna nilsson - 29 maj 2011 18:58

måste bara säga att header tävlingen är framflyttad , p.g.a att jag inte fått bilderna av min kompis som fotade. så tävlingen flyttas fram till nästa söndag , så om man inte har anmält sig kan man gärna göra det nu :))


HEJJDÅ~

Av sanna nilsson - 29 maj 2011 18:53

jag har inte handväska dagligen, det är bara när jag ska på typ tivoli och ibland när jag ska till stan och handla, då brukar jag bara ha plånboken, mobilen, nycklarna (biljetthäfte på tivoli) det är typ det enda jag har :)


men ni får ha det så bra så hörs vi ,


~ webcambild på Linnea från igår/inatt/idag ~  

Av sanna nilsson - 28 maj 2011 22:15

när jag inte spelar fotboll eller handboll , är jag ju med kompisar men hobby,det är ju att sjunga , låter inte speciellt bra men det kan väl vara roligt endå?

annars vet jag väl inte :))



 ...


Har inte hunnit blogga så mycket nu i helgen p.g.a att jag har haft fullt upp, vill bara säga att cupen Malmö Open gick jätte bra vi kom på en silverplats- förlorade finalen mot Lödde vikings , GRATTIS TILL DOM  :))

men vi hörs imorgon ,


hejdå ~

Av sanna nilsson - 28 maj 2011 20:45

började med skola till klockan ett . sen väntade jag på skolan till maja skulle komma sen åkte vi buss till stan ,  vi käkade lite på mc donalds ,sen stack vi till HM  jag skulle handla till Tea men hittade inget på hm så vi gick till gina och där hittade jag något :D vi stack hem vid fyra tiden , jag fixade mig och vid halv sex cyklade jag med maja till Tea :DD 

vi hade jätte kul ! 

jag fick cykla själv hem klockan tio för maja ville inte sticka då :s

jag packade till idag  och sen typ somnade jag vid halv 12 , snackade i sömne inatt skit skumt läs:


sanna- mamma har du flyttat på väggarna?

mamma- nä varför skulle jag göra det?

sanna- jo du har flyttat på väggarna!

mamma- haha, nej :P

sanna- ( blir arg på mamma och somnar igen)

25 minuter senare ...


sanna- julia, här är shortsen!

mamma- va?

sanna- ja shortsen e här ?!

( sen somnar jag igen.)


haha skuuumm eller?

hejjdå .

Av sanna nilsson - 26 maj 2011 15:54

här kommer tre sanningar om mig ....



1. jag har inget bra självförtroende .

2. jag blir jätte lätt nedtryckt av vad folk säger.

3. jag har ingen vän som jag verkligen kan prata om hur jag mår på riktigt.


( men jag har helt underbara kompisar endå '<3 )



p.s : kommer bilder i nåågot inlägg men mamma och pappa har ingen bild på sin data .

 
Av sanna nilsson - 25 maj 2011 21:05

HejHej !

idag stack jag först hem efter en snabb dag i skolan , tog en huvudverkstablett och chillade framför tv, efter en stund mådde jag bättre och åkte hem till Linnea HK & där var Linnea S oxå , vi spelade lite mario card på wii, jag sög den ägde jag sen sög jag igen, men shiit the same ! vi fikade lite sen stack vi ut med sixten gullig hund det , sedan stack vi ut och fotade massa , fast vi raderade mycket för det  blev helt failat men HK ska skicka dom bilderna som blev bra till mig någon dag så ni får dom då! kom hem vid sju tiden fick i mig lite mat, och årets första svenska jordgubbar ! :) tog fram so boken och läste lite till provet på fredag, kan endå ingenting!! :s pallade inte mer nu så tog fram datan och på med tv'n , ska nog ta bort smink nu och krypa ner i sängen och kolla på tv bara , 



hejjdå  ~

Ovido - Quiz & Flashcards