saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 31 oktober 2012 23:53

God"natt" alla fina, vaknade vid 9 ensam hemma så ställde mig och gjorde en lyxig frukost åt mig själv och startade sedan en film "the lucky one" rekommenderar den starkt! Riktigt bra! Sen vid 3 gick jag in i duschen och cyklade sen till Willys och handlade godis med Linnea och Elin, sedan cyklade vi vidare till konfan. Gjorde lite namnövningar och kollade på film. Efter konfan cyklade jag hem och åt snabbt sen stack jag ut med Maja Jesper och Oskar. Bus elr godis.. Bara att vi knackade inte på dörrarna utan gjorde buset direkt! Kul hade vi iaf. Stack hem vid 10 för jag höll på att frysa ihjäl. Har bara kollat på tv sen dess och ska nog snart sova. Men vi hörs imorgon gullisar PUSS&GODNATT

Av sanna nilsson - 30 oktober 2012 21:56

1.vad är ditt mål med din blogg? Har inget direkt mål, men vill såklart ha fler besökare och fler kommentarer!
2.hur länge har du haft din blogg? I januari har jag nog haft den i 2 år.
3.vf gör du aldrig videos? Jag gör jätte ofta videos, men lägger aldrig ut dom för tycker alltid dom blir helt failade,haha!
4.vem litar du mest på av dina vänner? linnea simonsson.Men jag litar på alla mina nära vänner!
5.vad hade du helst ätit? Macka med gurkmajonäs och leverpastej eller flingor med kaviar? Haha flingor med kaviar tror jag..
6.vf börjar du inte rida ? Har länge velat, men det blir bara aldrig av..
7.vill du bygga dina naglar ? Ja!
8.vill du ha löshår? Nej.
9.vill du ha klackar? Inte just nu, men kanske om några år;)
10.vad vill du bli när du blir stor ? Ingen aning, massa olika funderingar.
11.Om du fick välja mellan att vara stum, döv eller blind resten av ditt liv, vad skulle du då välja? Döv eller stum, men absolut inte blind!
12.Stockholm/Göteborg- Göteborg!
13.New York/Los Angeles- ny
14.Godis/Chips- chips
15.Helg med två matcher eller helg utan matcher? Beror på motståndet..
16.Vad är det som får dig att fortsätta spela handboll? Behöver träningen, mina vänner!
17.Om du fick börja på fotboll eller ridning, vad hade du valt av dom? Gud vilken svår fråga.. Vet ärligt inte! Skulle gärna vilja börja på båda igen!
18.Vad är det som gör att du fortsätter spela handboll? Kolla där uppe.
19.Malmö/Lund? Malmö?
20.TV/Bio? Beror på vilken filmkategori det är.
21.Instagram eller Facebook? Instagram
22.Potatis eller pasta? Haha pasta..
23.Pippi Långstrump eller Lotta på bråkmakargatan? Lotta hihi;)
24.Pudel eller dalmatin? Dalmatin. Jätte söta!
25. Hur ser ditt rum ut? Filmar någon annan dag.
26. Är du rik? Definitivt inte, men jag har så jag klarar mig.
27. Hur lång är du? Typ 1,65 kanske?
28. Favoritlåt? Mååånga, kan nog lägga upp min spotify lista nån dag:)
29. Ska du se Justin biebers konsert? Nej det ska jag inte.
30. Vet du om one direction ska till Sverige och ha konsert? Ja den 8 maj i stockhom! Och den 10 maj i Danmark som jag kanske ska se!!:)
31. Vilken linje ska du gå på gymnasiet? Ingen aning!
32. Favoritnummer? 13&9
33. Är du 13 eller 14? 13.. Men fyller 14 om exakt 2 veckor!
34. Vilket schampo&balsam använder du? Schampo- head&shoulders balsam- loreal paris elvital.
35. Favorit ben&jerrys smak? Half baked- äter sån just nu. MUMS!
36. Roliga planer under lovet? Nope, tar dagen som det kommer.
37. Vad brukar du och dina kompisar göra när ni umgås? Allt möjligt, från att åka till Malmö till att bara sitta hemma och snacka- ALLT!
38. Favorit tv-serie? One tree Hill& 90210
39. Motto? Massa olika.

Har några kvar som jag inte orkar ta nu, svarar på dom senare eller imorgon, PUSS

Av sanna nilsson - 30 oktober 2012 16:21

som jag skrev innan skulle jag träffa Emilia idag men valde att stanna hemma och vila ryggen. Så har bara kollat på film med pappa hela dagen! Mysigt det också. Ska starta en egen film nu sen ska jag äta middag och gå till träningen, jag får börja träna på torsdag igen, bra att röra på mig! Imorgon har jag inget mer inbokat än konfa 16-18, vi ska kolla på film och käka godis och sånt, chill! Tänkte svara på frågestunden ikväll, så ställ alla era frågor nu innan jag avslutar den! PUSS

Av sanna nilsson - 30 oktober 2012 11:58

Godförmiddag mina vänner, gick upp 9 och fixade mig sen körde jag till anderslöv med pappa till naprapaten och knakade min rygg. Har ännu ondare nu men det va normalt. Smärtan ska va helt borta på torsdag sa han. Så nu sitter jag bara hemma och ska träffa Emilia senare. Vi hörs PUSS

Av sanna nilsson - 29 oktober 2012 21:57

haha kanske sådär 6-8 år sen..

Stod upp klockan 9 imorse, låg kvar länge i sängen, såklart förlänge.. Skulle träffa Savannah och Linnea klockan 11 för att sticka till södan och se fotbollsturnering.gick in i duschen 11.05? Asså jag och tider går inte ihop alls.. Haha! Men va där till typ 2. Sen stack vi hem till Linnea, sen åkte jag med dom till fysträningen och kollade. Kom hem vid 7 och gjorde nudlar, nu kollar jag på SOS-uppdraget. Väldigt intressant faktiskt! Ska se om där e någon film nu. PUSS

Av sanna nilsson - 28 oktober 2012 21:20

Förlåt för bloggningen.. Men orkar inte blogga mitt på dagen utan tar det på kvällen istället! Struntade i gudstjänsten idag för jag orkade helt enkelt inte, låg kvar i sängen till halv 12, sen klädde jag på mig snabbt och drog till fågelbäck där hk&matilda va. Wilma och Lindahl satt i sekreteriatet, flickor & pojkar 02 spelade så befann mig där hela dagen. Kom hem vid 5 och åt middag sen vid 7 drog jag ut med Savannah och Linnea, gick en liten runda och bara umgicks. Gick in för en stund sen och nu kollar jag på Beck, imorgon har jag sovmorgon haha äntligen.. Inget bestämt imorgon, får se vad som kommer upp. PUSS

Av sanna nilsson - 27 oktober 2012 22:31

Linnea följde med mig hem efter södan och stannade här till sju, åt sedan middag med familjen och har sedan dess bara legat i min säng. Imorgon ska jag på gudstjänst klockan 10 med konfan! Eller några där ifrån. Så ingen sovmorgon imorgon heller.. Haha. Men nu ska jag starta någon film , PUSS

P.s: Glöm Inte bort frågestunden.. Ställ frågorna i vilket inlägg du vill! Svarar förmodligen på dom på måndag eller tisdag. GODNATT

Av sanna nilsson - 27 oktober 2012 14:19

Klockan ringde 8, somnade om och vaknade igen nio, och skulle träffa Savannah tio över!! Så hoppade in i duschen direkt, åt frukost och stack ut. Hann allt på en kvart.. Endå duktigt?:)
Har varit på södan hela dagen och kollat på handboll, alla åldrar spelar seriematcher hemma idag. Lite olika resultat! Kvällen spenderas med Linnea som det ser ut nu iaf. Hörs senare PUSS

Skapa flashcards