saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna nilsson - 30 juni 2012 14:19

har skrivit samma inlägg om och om igen nu 5 gånger ... internet startas om hela tiden! arhh, har packat klart nu för det gjorde jag ju inte igår, haha! ska städa rummet nu sen gå ut en stund i solen! ppuss


orkar inte ladda upp bild, det är då internetet startar om hela tiden, sorry.

Av sanna nilsson - 29 juni 2012 12:12

vill verkligen liva upp bloggen! men jag behöver ju inte göra saker som ni endå tycker är tråkigt, då gör det ju ingen skillnad! så om ni också vill liva upp bloggen så kommentera gärna vad ni vill att jag ska göra! "måste-göra-utmaningar" , videobloggar, månadens favoriter, inspirationsinlägg,... asså vad som helst! om ni vill.. det är upp till er. annars har jag det som vanligt, kramisar!

Av sanna nilsson - 29 juni 2012 11:43

Jag följer extremt många bloggar, haha! men jag tycker det är jätte roligt att kolla andra bloggar, både för att man får stor inspiration till sin egna blogg, och för att se vad andra tjejer i min ålder gör om dagarna! så jag orkar inte skriva alla bloggar+ länka, men  jag länkar dom jag kollar mest på sen skriver jag dom andra..

johanna andersson

Adelle Johansson

Sara Fard

Alicia Larsson & Felicia Jacobzon

Ebba Juhl

Nellie Berntsson

Stephanie Simic

Sara Göransson

http://www.agnesdiiary.blogg.se

http://www.linneanealindahl.blogg.se

http://www.l0ve.blogg.no


ahh, orkar inte skriva fler, men typ 5-10 stycken till men dom kollar jag inte så ofta på! pusspuss..






Av sanna nilsson - 29 juni 2012 11:12

ja vad händer idag, det vet jag inte, tror inte jag hinner träffa någon kompis idag! ska städa rummet, packa till söndag, åka och handla lite saker till söndag, och lite andra småsaker! så fullpackad dag idag, men ja, imorse  va jag hos tandläkaren, försov mig så kom liite försent, men det gick bra endå! ska kolla lite film nu, sen får jag nog börja med städningen, puss på er!

 

hoppas du har det bra i serbien snygging!

Av sanna nilsson - 27 juni 2012 18:09

vaknade vid fem, mådde riktigt illa, fick i mig lite flingor och gick upp och startade film, somnade med datorn i sängen, sen vaknade jag vid halv tolv igen av att jag välte ner datorn,haha! mådde mycket bättre då, men jag har bara chillat hela dagen, vid 4 åt jag lite sen började jag tvätta utsidan ac poolen,var klar för typ enkvart sen, har precis snackat med emilia och clara, och det slutade med att vi tältar hemma hos emilio idag! wiiiihii, men just nu sitter jag bara i trädgården och dunkar hög musik, ska gå in och äta middag nu sen träffar jag dom! puss på er .

          

hummel - shorts

åhus beach handboll -  t-shirt

Av sanna nilsson - 27 juni 2012 14:50

  ja, asså det är ju väldigt privat, och skulle skapa stora konsekvenser om jag skrev mina tankar så ALLA kan se det, liksom, många vet redan.. det mesta.. vad som händer just nu, INTE allt, men det mesta. och då känner jag inte att jag behöver skriva det här. men vill ni ha sånt deepshit, har läst det på andra bloggar, bl a NellieB , men om ni vill ha det så får jag såklart tänka på det och kanske börja med det, men så ligger det till, xoxo!

 

    


Av sanna nilsson - 26 juni 2012 18:04

ja idag har det varit varmt, fast blåsigt!! stack till stan vid tolv med linnea och linnea, fick med mig hem en concealer,läppbalsam,tröja,2 tubtopar! sen stack jag hem och vid 4 kom linnea igen och vi startade skräckfilm, inte så mycket skräck men den var endå bra, ska sticka till träning om 5 minuter så måste byta om nu, puss på er!


Av sanna nilsson - 25 juni 2012 22:33

har precis sett filmen, "älska mig" . H E M S K ! fyfan, och bara känslan av att det händer folk i verkligeheten får mig att må illa! tårarna bara fortsätter rinna, usch!


blev att jag stannade hemma idag, har bara tagit det lugnt hela dagen , behövs ibland! kollat massa filmer och sånt, nu ska jag byta om och lägga mig i sängen, kolla lite på FB/BL , sen ska jag sova, otroligt trött. men puss på er!

 



Ovido - Quiz & Flashcards