saannaanilssson

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna nilsson - 31 januari 2012 11:19

Hejjsan allesammans! Bloggade inte igår pågrundav att jag inte hade tid. Sitter nu i skolan och är modell på bilden , haha dom andra ska rita av mig fast det är bara typ tre som gör det,Jesper gav upp! Efter skolan drar jag mig ner mot stan för att hyra filmer med Linnea s och Savannah . Sen träning sen övernattning med tjejerna då! Sen har vi studiedag imorgon, niice priice! Hörs ikväll puss!

Av sanna nilsson - 29 januari 2012 14:34

hejjsan allesammans! Kom hem senare än vad jag trodde igår. Så jag startade one tree Hill och somnade vid tolv. Vaknade åtta idag för att spela match! Blev förlust tyvärr. Kom hem för en och en halv timme sen och har bara slappat i soffan framför tven och det kommer jag fortsätta göra ett tag! Just nu tittar jag på sunderland- middlesbro som precis startat . Men vi hörs ikväll eller något.  och kram. / 

Av sanna nilsson - 28 januari 2012 11:02

jag har tre nyårslöften som jag verkligen vill uppfylla:


  •  Ha 250 besökare i någon månad under 2012.
  • sova under bar himmel med mina bästa vänner.
  • ha ett seriöst förhållande..

     


Av sanna nilsson - 28 januari 2012 10:56

.. hela dagen.

vaknade vid kvart i åtta ?! låg kvar i sängen till kvart över nio, aa, så härligt att bara kunna ligga kvar! startade one tree hill och det är vad jag gör nu. har även precis käkat en notellamacka! ska bara vara hemma idag och vid fyra tiden drar familjen sig bort mot kusinerna för min morbror fyller år nu under närmaste! busa lite med dom tro' jag. vet inte riktigt när vi kommer hem . statistiken blir bättre och bättre för varje månad, tack så mycket. blir jätte glad när jag ser hur mycket det har ökat. december 2011 hade jag 117 och jag har redan 125 nu så det ökar sakta men säkert,  jag vet att 125 inte är mycket. men jag blir glad att det ökar iaf , hörs då bro's . puss och kram

Av sanna nilsson - 27 januari 2012 19:58

ska bara byta tv kanal..

slutade skolan vid kvart över två, stack hem o slappade lite. käkade och klädde på mig varma kläder för vid tjugo i fyra stack jag till Linnea hk  där simonsson befann sig. vi åkte ut till stallet och kollade på julia när hon red. och jag fick se min saknade space, lika gullli som förr! kom hem vid halv sju, tog en dusch och käkade middag! har kollat på wipeout winter.. så oseriöst, haha! nu börjar the voice så detta blev ett ointressant inlägg  och kan inte lägga upp outfits bilderna från veckan heller för nu funkar det inte igen, vet inte vad som händer? kanske ska byta till devote.se eller myshowroom? får tänka på det. hörs buddies!


Puss och Kram.  

Av sanna nilsson - 27 januari 2012 07:55

freeeeedag . äntligen! denna veckan tycker jag har gått väldigt långsamt, några tråkiga läxor som man inte var speciellt intresserad över att göra. men inga till idag! om en kvart cyklar jag till söderslättshallen för att ha gympa första timmen. vi har ingen "stor" gympa hall så vi har gympa där istället! har inget inbokat efter skolan, men hänger väl med nån kompis hem och bara tar det lugnt, eller sticker till stan eller något annat kul! så vi hörs antingen efter skolan eller ikväll. ni kommer även få några outfits bilder från veckan.. ikväll   

       puss och kram.

 

uppdatering: sticker med Linnea hk& simonsson hem idag. hittar på något hemma hos hk tror jag!

Av sanna nilsson - 26 januari 2012 07:57

hejjsan,

fyspasset igår gick jättebra:) riktigt bra träning av er som va där! kollade även på liverpool igår som slog ut manchester city i semifinalen i "ligacupen" så dom är vidare till final. jippii! somnade ganska tidigt igår endå, vid kvart över tio,, har inte gjort det på länge. nu sitter jag och kollar på tv, och ska snart till skolan! hörs sen, puss,

Av sanna nilsson - 25 januari 2012 07:54

jag hann inte blogga igår alllafall, för jag hade massa saker att göra innan jag drog till träningen! men nu hinner jag skriva, ja som sagt igår var jag hemma från skolan vid tre tiden, käkade lite sen pluggade/städade jag. vid sju drog jag till träningen! efter träningen åt jag lite snabbt och drog mig senare mot sängen, så rolig var min dag! vaknade av att mobilen ringde 07,11 . gick ner och käkade lite, nu sitter jag här och ska bara byta om sen drar jag vidare till skolan, klockan tio åker jag till tandläkaren! och ska förmodligen ta av tandställningen, häärligt! så kommer tillbaka till skolan runt halv tolv kanske, ja har ingen aning hur lång tid det tar. fysträning en timme med handbollen idag! blää. men det måste ju också göras. vi hörs efter skolan, puss& kram.

 

kan  fortfarande inte ladda upp bilder på denna datorn till bloggen, så får ta en får ta en som ni redan sett, men kolla så söt den är?! 

Ovido - Quiz & Flashcards