saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av sanna nilsson - 30 augusti 2013 07:42

godmorgon, fredag, väldigt chilldag vilket är skönt, börjar med hemkunskap & slutar med slöjd.
Efter skolan ska jag hem & äta lite, fixa lite grejor & sedan ner mot stan och möta upp tjejerna och gå och äta någonstans & senare ikväll blir det palmfestivalen. Ja snabbversion av mim fredag, bild-update kommer under dagen P&K

Av sanna nilsson - 28 augusti 2013 06:45

Sa inte jag något om att uppdateringen skulle bli bättre igår?
Jag har ingen ursäkt & behöver inte ha någon. Men jag har en andledning. Mitt liv är verkligen fullt just nu. 2 olika sporter vilket bidrar till 5-6 träningar i veckan. Skolan och läxor ska hinnas innan träningarna, och även jobb 2 dagar i veckan, och bland allt detta måste jag även kunna umgås med mina vänner & få in lite sömn på nätterna.
Det är tufft, känner att det tar på min kropp. Börjar bli trött vid halv 10, förr va jag pigg fram till 1 tiden.
Därför blir bloggen lidande, den stunden jag kan ligga och inte göra någonting, lägger jag inte på bloggen, sorry.
Och den där helt lediga söndagen lägger jag heller inte på att göra massa inlägg.
Jag klagar inte, verkligen inte. Jag har valt själv att ha allt detta igång. Klart det skulle vara lättare med en sport, men jag tänker inte välja bort fotbollen. Även om jag har tappat ALLT, är inte alls på samma nivå som jag va innan. Och det är väldigt störande, och tålamod är verkligen inte min grej. Vill att något ska funka direkt.
Så om vi sätter ihop allt detta till varför jag skriver inlägget.
Inlägg kommer när dom kommer. För av alla dessa saker är det tyvärr bloggen som jag får offra lite ifrån. Jag hoppas ni förstår & endå stannar kvar och läser min blogg,
jag ska inte sluta. Kommer fortsätta blogga som vanligt, men om det går några dagar utan inlägg så vet ni varför. Hoppas ni mår bra iallafall P&K

Av sanna nilsson - 26 augusti 2013 22:03

Oh Gud vilken dag, gick i skolan till 3 & cyklade sen direkt till badhuset och jobbade några timmar innan jag stack snabbt hem, bytte om och åkte till träningen. precis fått i mig lite mat & ligger väldigt trött & utmattad i sängen och ska bara se klart glamour sen ska jag sova. hoppas ni har haft en bra dag så ska jag försöka uppdatera bättre imorgon, P&K

Av sanna nilsson - 26 augusti 2013 06:27

Godmorgon allesammans, vaknade bokstavligen precis så ber om ursäkt om det blir lite stavfel eller konstigt skrivet, haha.
Städade mitt rum igår som behövs göras minst en gång i veckan, kollade match i Höllviken & senare på kvällen va jag ute med vänner. Kom hem runt 10 och såg ett avsnitt av gossip girl sen somna jag.
Första riktiga skoldagen idag, ska stå i kiosken med oskar så jag får det endå ganska Chill. Annars så rullar livet väl på och vi laddar upp inför en ny Skolvecka, wiho P&K

Av sanna nilsson - 24 augusti 2013 09:10

Godmorgon bloggen, blev myskväll hos Hk igår & kom hem runt 11 tiden.
Alarmet ringde halv 8 idag, gjorde havregrynsgröt till frukost, inte supergott men det går och det är nyttigt!
Har precis blivit färdig och blir hämtad av Jesper om runt 10 minuter sen drar vi till jobbet. Jobbar till runt 3 idag så uppdateringen kommer ligga nere fram tills dess iallafall.
Ikväll har jag än så länge inga planer, men vi får se vad som händer. P&K

Av sanna nilsson - 23 augusti 2013 15:18

Så nu är det helg för mig, är påväg till stan med mamma och Phille nu, ska inhandlas lite olika saker. Sen träning & ikväll blir det mys med tjejerna. Perfekt fredag. Fast hade supergärna åkt in till malmöfestivalen och sett panda da panda & Mac Miller.. Men detta blir superbra också!
Hoppas ni får en bra fredagkväll P&K

Av sanna nilsson - 23 augusti 2013 07:35

Godmorgon alla fina människor som läser detta, jag gick upp alldeles för sent idag, så jag får blogga Snabbt.
Fredag idag, wihoo, haha nä men har faktiskt inte haft några som helst problem att komma upp på morgonen, tycker fortfarande det e lila roligt som dagen innan skolan, men det ändras väl när vi börjar gå efter schemat, haha!
Går i skolan till 2 idag, efter skolan måste jag ner till stan och handla en baddräkt, för jag ska börja jobba på badhuset & man får inte ha bikini där. Får se vem som vill hänga på.

Skrapade även upp mitt knä på kanten av vår köksö.. Det svider såååhär mycket. Bara lite allmän info, haha.ha en bra fredag! P&K

Av sanna nilsson - 21 augusti 2013 06:44

Godmorgon allihopa, onsdag idag, tycker det känns som tisdag haha.
Skolan blir nog ganska lugn idag, ska se lite film, lite olika övningar i klassen & skrivövningar. Skönt eftersom jag sov ungefär 3,5 timme inatt.. Somnade inte förrän runt halv 3 och alarmet ringde nu 6 för att jag skulle hinna duscha också. Men konstigt nog är jag inte trött, men det kommer väl senare, haha.
Har ni börjat med lektioner förresten? Vilken klass har ni börjat i? Kul att veta vilken ålder alla ni är:) P&K

följ mig på Twitter- @sannaanilsson

Ovido - Quiz & Flashcards