saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna nilsson - 24 februari 2011 10:05

heellloj  ! 


nu sitter man på tåget till stockholm;D träffar måns zelmerlöv ikväll thiiihi :PP

sen ska man väl shoppa,shoppa och kanske shoppa lite mer ;) 

bloggar på lördag på hemresan frö jag ahr inte tid när vi är i stockholm.


så när jag har kommit hem från stockholm blir det massa bilder på vad jag har handlat och massa annat ;) 

ni får ha det så bra så hörs vi då, PussPuss §




Av sanna nilsson - 18 februari 2011 13:49

hallojj !! 

ett tag sen jag bloggade , så jag pallar inte lägga upp alla dagarna för det har bara varit vanliga skoldagar och sedan träning på kvällen ;))


fast på onsdagen gjorde jag nått kuul , så jag börjar där ifrån dåe ;)


onsdag:  skola slutade tjugo i 2 , stack till stan vid kvart över 2 , mamma körde mig ! ;)) träffade emilia  vid övre typ då ! sen gick vi runt i stan för jag skulle handla till linnea för hon fyllde ju år igår då ;)) GRATTIS SKA ALLLA SÄGA !! ;)) sen gick vi till mc , och där träffade vi Liza & Saga , hahah ! ni skulle vara med oss där asso , shiiiit ;O fy fan vad kul vi hade ;)) 

sen stack jag och emilia och liza till stan igen fast saga stack hem ;( Jag,Liza,Emilia åt cupcakes på esspresso house ( stavniing ! ) Liza bjjöd för hon e så snäll ;DD 

sen stack jag hem ! 


torsdagen var helt vanlig ,! 


idzag e det freddag och jag slutade typ 1, sen har jag bara suttit här och frörsökt göra en header men jag suuger jue på sånnnt så ens underbara kompisar får ju göra sonnt till en ;PP <3 


IMORGON BLIR DET CABBY CUP I VINSLÖV ! TJAJJJOR NU TAGGGGAR VII ! ;))  


pussss, 

Av sanna nilsson - 12 februari 2011 16:32

halllojjj ! 


idag vaknade jag typ 8 för man somnade redan halv elva igår ;ss

sen var det fotbollsträning kl 11 på söderslättsgymnasiet ;)) det gick sådär... för jag har jäävligt ont i mitt lår , men för utom det gick det bra00 ;DD


nu sitter jag och kollar på liverpool, tyvärr vann man united idag (O) men det går bra för liverpool , dom har spelat ca 35 minuter nue , och det står 1-0 nästan 2-0 mot wigan ass0 ;)


sen ska jag kanske sova med clara ( linnea l ?) vi ska se om hon får ens ;P

men annars ska jag bara vara hemma och slappa resten av dan. MELODIFESTIVALEN ikväll dåe ? (a)


jaja vi ses senare PussPuss    

Av sanna nilsson - 12 februari 2011 16:28

veckans låt: common denominator- justin bieber (a)



puss (L)

Av sanna nilsson - 11 februari 2011 17:15

haloojjjj ! xD


bloggade senast för typ en vecka sen så detta blir ett ganska stort inlägg, men ska inte ha så många dagars mellan rum för  då blir deet så stora inlägg och vem pallar läsa det liksom men jag ska bara ta det kort... ;)


i måndags hände typ ingenting mer än att det var skola och träning ;DD

fast det var kuul!! träningen asso :P 


i tisdags så var det skola och det var bara skit för jag hade typ as ont i min hals och var jättttee förskyld ! ;O så det blev ingen träning för mig ;((


onsdags mådde jag mycket bättre (Y) skolan var faktiskt roolig, och jag fick gjort mina tråkiga redovisningar på slöjden som jag skulle gjort för typ 3 månader sen ;ss

skit samma att man e litte seg vem bryr sig......?


torsdags var en helt vanligt trååkig skoldag ;) spanskan var ;OOO ! skiiit rent ut sagt "cipriano" vår "spanska lärare" visste typ inte vad vi skulle göra för han är typ vikarie ?? för vår "riktiga" spansk lärare är i thailand. och vår " wannabe spansklärare" var sjuk, så jja.... så jag gick på toa i typ 15 minuter så dom började leta eftermig .... fast dom hittade inte mig HAHAHA ! rasmus och hannes gick från sin tysk lektion heh ;DD 


idag är det fredag och skolan gick faktiskt snabbt (YY) ! 

efter skolan stack jag till stan med clara, maja & liza ;) vi åt på mc donalds, sen gick vi till stan och gick typ bara runt... och jagade fjortisar:PP!

nu sitter jag hemma hos mig med clara och sen ska vi till södan och titta när våra handbollsmålvakter har träning (YY) <3 


skriver nog sen ikväll igen ! 


HAAJJJDÅÅÅ ! ((;    

Av sanna nilsson - 5 februari 2011 18:59

veckans låt är : firework-katy perry !(;


puss:*


Av sanna nilsson - 5 februari 2011 14:49

Måndag,tisdag, fredag vanliga skoldagar.

Onsdag; skola till tjugo i två, sen stack jag , Linnea Simonsson Och Savannah

till stan, Savannah klippte sig tre sen gick vi Till hm och provade lite

" konstiga " kläder.

Sen åkte vi hem och jag åt.

Sen stack jag hem till Linnea Simonsson och vi snackadeLite .

Efter en stund kom Tea också!<3

vi gjorde lite roliga videos och snackade och hade kul!

Vi skulle egentligen somna typ tolv förr då var vi trötta

Men då blev jag och Tea hungriga!<3¨

så vi gick ner och tog vars en frukt.Sen gick vi och la oss äntligen!

Nästa dag var vi(linnea.s&tea&jag) på badhuset med Linnea Hk, Alexandra .

Sen när jag kom hem var det handbollsträning!!

När jag kom hem , tittade jag på tv sen somnade jag!<3

På fredagen Jaa då gjorde man MASSSOR !!!

Med Jesper,, sara, måns, Linnea s, Elin.!!!<3sen åt man kebaabpizzza

hemma hos Elin!!<3

Idag spelade jag handboll VIIIIINNSSSTTT!!!!!;D

Nu är jag med Linnea s, Linnea l, sara!!

Hhaahhaah Saras mamma är ascool!;)

Sen ska man sova med Linnea Simonsson!!!!!<33

Pussss:*-


//Sanna!;)

Ovido - Quiz & Flashcards