saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 30 september 2012 23:10

Kvällen: stack hem till Hk vid 5 med Clara och Simonsson. Va där till halv åtta när jag stack hem och åt. Vid 9 träffade ja dom igen och drog hem till Savannah och överraskade henne imed att hon fyllde år igår! Kom hem för en timme sen och ska släcka tven och sova nu, TRÖTT. Aja.. Hörs imorgon GODNATT & PUSS

Av sanna nilsson - 30 september 2012 15:23

tjena mittbena! Ligger hemma i soffan och tjockar oss till the hunger games. Den filmen är sjukt bra! Mår jätte bra just nu!måndag Imorgon .. 1 oktober 2012. Jao. Vi hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 30 september 2012 12:57

Sitter i bilen påväg hem från matchen, vi va riktigt dåliga! En av våra sämsta matcher.. Så förlust. När jag kommer hem ska jag träffa Linnea& Clara. Ikväll kommer Linnea Hk också. Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 30 september 2012 08:22

Nyvaken och pisstrött ska jag nu resa mig för att göra mig i ordning för match! Linnea kommer till mig om en timme ungefär och då kör vi till samlingen, vi hörs i bilen eller efter matchen. PUSS

Av sanna nilsson - 29 september 2012 22:00

Är inne på andra filmen nu. Såg först "älska mig igen" jätte bra film! Nu ser vi "million words" . Ska fortsätta kolla nu' PUSS

Av sanna nilsson - 29 september 2012 18:26

Hejhej, åkte till Malmö med mamma vid 1 tiden och är nu påväg hem, handlat massa idag, kanske gör en haul-video imorgon, får se.. Nu ska vi in i stan och hyra filmer och köpa chinafood! Älskar Kinamat, åt det igår också hihi.. Har helt glömt bort frågestunden, tror jag svarar på den imorgon också, så har ni några frågor kvar så ställ dom nu! Svarar på allt. PUSS PÅ ER!

Av sanna nilsson - 29 september 2012 12:05

Hej finisar! Vaknade vid halv tio, slappat och ska snart fixa mig, och sen åka till Malmö med mamma, kolla vinterjacka bland annat.. Sedan ut och äta med mamma för att fira hennes födelsedag! Hyra film och ha lördagsmys.. imorgon är första seriematchen, första matchen efter uppehållet. Taggad!
Hörs senare idag PUSS

Av sanna nilsson - 28 september 2012 23:32

Har haft asmysigt hemma hos Wilma, såg filmen "en blomma i Afrikas öken" och Gud va den va bra! Otrolig film. 5/5 stjärnor lätt! Den är jätte hemskt också.. Aja.. Kom hem för cirka en kvart sen och ska ta på mig pjamas, lägga mig i sängen, fortsätta smsa lite, kolla film och sätta igång chill-mode för natten! Myyjsigt.. Hörs imorgon fina människor,
-you're perfect in your own way-

Ovido - Quiz & Flashcards