saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna nilsson - 31 augusti 2011 15:00

HejHej !


fick låna min brors data så nu kommer ett vanligt data inlägg. idag slutade jag redan tjugo i två sköönt :D

har bara chillat framför tv:en, och snart kommer linnea simonsson & savannah hit .vet inte vad vi hittar på !

 ikväll klockan sju har jag fotbollsmatch mot bk vången:) så ni i lilla trelleborg får gärna komma och hejja .

men vi hörs ikväll, förmodligen via mobilen men skit samma , nu kan ni få en biild !

pusssss;*

  förstår du inte hur jävla jobbigt det är när du hela tiden tror du är söt&bäst& vackrast !;o

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 15:46

Får jag knyta dina skor? För jag vill inte att du ska falla för någon annan ....

Av sanna nilsson - 29 augusti 2011 15:45

Headern på gång, ni får den i kväll eller imorgon!

Av sanna nilsson - 25 augusti 2011 17:28

!hejhej!Nu är jag som sagt hemma oss Linnea, vi har fixat naglarna , ätit glass :))Sedan hade ju Hannah jätte roligt med Art's telefon :ss HAHA !:)vi ska äta middag, vet inte när men sedan ska vi till Fågelbäck på föräldrar/spelar möte, som jag har sagt tidigare:))Men vi hörs snart då'Pussssssss:**

Av sanna nilsson - 24 augusti 2011 21:02

Hejhej, som sagt har jag varit på fotbollsträning till cirka tio över åtta(duschar där) har ätit lite , och nu kollar lag på Liverpool mot exetor ..(?) 0-0 än så länge!Imorgon ska man då träffa Lindahl, och på fredag blir det Palm med Linnea s& emilia& Julia rengbo<3vi hörs imorgon hemma hos Linnea för båda har blogg så jja..:)Puss!:)

Av sanna nilsson - 24 augusti 2011 13:38

Hejhej, kom hem från skolan för cirka fem minuter sedan skulle egentligen inte sluta förrän nu, men vi fick gå tidigare!Idag ska jag nog träna, mitt knä måste värmas upp lite så det blir helt lugnt till onsdagens match!Sticker nog ut och träffar några. Pallar inte skriva alla namnen men endå, vi hörs nog ikväll ..Just det!! Jag kan också säga att jag ska träffa Linnea Lindahl imorgon efter skolan och på kvällen har vi spelar/föräldrar möte:)Puss:*

Av sanna nilsson - 23 augusti 2011 21:42

Hejhej. Kom hem från vannhög för cirka en halvtimme sedan, kollar MFF-Zagreb nu!:) imorgon börjar skolan på allvar, igår och idag har vi snackat och varit i Malmö:) men imorgon blir det vanliga lektioner.. Så ska ställa alarm på klockan sju, känns endå bra att vi börjar halv nio, för vissa börjar åtta så dom som bor utanför stan åker hemifrån kvart över sju-.- skiiiit !Jaja nu ska jag inte bara babbla massa ointressanta saker.Men vi hörs imorgon ! Pusss:*

Av sanna nilsson - 21 augusti 2011 21:41

Hejhej! Ännu ett inlägg från mobil men min dator är så trög så jag orkar inte starta den! Imorgon är första skoldagen i 7:an , ska faktiskt bli roligt!:) börjar endå tio så:DNu ska jag ta på pyamasen och fortsätta med filmen:)Puss ....

Ovido - Quiz & Flashcards