saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna nilsson - 26 oktober 2011 18:20

hejjsan!

sitter och tittar på glee nu.

kollade på one tree hill & 09210 innan.

 detta är alltså serier som jag följer!

jag har verkligen inte gjort någonting idag, det blev ingen träning för jag har inte mått bra på hela dagen.

riktigt ont i magen.

men jag mår bra nu!

imorgon har vi slöjd och då ska jag och Emilia fortsätta med våra fina mjukis-skor!

ja.. det är väl lika bra att jag slutar jag skriver endå bara massa onödiga saker för att fylla på..

puss&kram!

 


Av sanna nilsson - 26 oktober 2011 15:10

hejjsan! ska bara säga att svaren till frågestunden blir försenade. jag gjorde ett videoinlägg och svarade på allt , men så kunde videorna tydligen bara vara högst 5 minuter? och den varade i tio. så jag får skriva dom till er istället tyvärr:( gör det imorgon tror jag.


jag har även upptäckt vem som har komenterat dom taskiga komentarerna. "ip adress" hjälpte mig lite. men jag lägger inte ner så mycket tid på det, tycker bara att det är jävligt lågt.. jag tar inte åt mig det så du kan lägga ner för det gör ingen nytta endå. ville bara att alla ska veta det! så du som har komenterat kan känna dig träffad! och veta att jag vet vem du är! och ärligt talat.. är jag inte ett dugg förvånad över det.

Av sanna nilsson - 25 oktober 2011 10:13

Hejjsan kör ett litet videoinlägg här. Sitter på södan och kollar på när dom andra har gympa. Idag ska jag svara på frågorna som ni har ställt. Där är inte så många men där är runt 10-15 st. Så det blir inget videoinlägg:)Sedan kvart i fem har jag samling med fotnollsmatch! Träningsmatch borta mot Skanör/Falsterbo. Men träningen gick skit bra för alla igår så det kommer gå jätte bra! Men nu ska jag nog lägga av att skriva här . Hörs senare! Puss

Av sanna nilsson - 21 oktober 2011 15:54

hejjsan.

sitter hemma hos Amanda Gustavsson nu, nere i köket medans dom andra leker på hennes rum, (sara,Amanda,Jesper,måns,Rasmus ;) ) hanna oskar och max kommer hit snart också! jag tror vi ska starta någon film snart, jja.. vi får se! taket skakar nu så jag får väl se vad dom gör hejjdå!

Av sanna nilsson - 19 oktober 2011 10:53

jag har fått en fråga personligen om jag gör gratis headers?

 

ja det är klar jag gör dom gratis! bara ni meddelar mig innan ni skickar bilder.

och tänk på att skicka bilderna på min mail : sanna_ifk@hotmail.com och berätta gärna hur ni vill att den ska se ut och om där ska vara någon text på eller något liknande. för det gör de mycket lättare och smidigare för mig!

 

hejdå!

    ' vad hände med dessa go'a tiderna? tjejer? vi måste göra om det..

Av sanna nilsson - 19 oktober 2011 10:27

hejjsan.

hemma från skolan idag också. har huvudverk fortfarande och lite halsont. men det blir skolan imorgon iallafall. har bara tittat på tv& spelat alfons åbergs dataspel (yy)

nu är reklamen för GREYS ANATOMY slut så jag ska sluta skriva här för jag har endå inget mer att skriva så ha det så bra! hejjdå :*

Av sanna nilsson - 19 oktober 2011 10:25

 
Ovido - Quiz & Flashcards