saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 31 augusti 2012 18:34

Sitter hemma hos Oskar nu med Maja Jesper Måns och Oskar. Om en stund drar vi till Istanbul! PUSS

Av sanna nilsson - 31 augusti 2012 11:49

Av sanna nilsson - 31 augusti 2012 11:11

Sitter på sådan nu och kollar på dom andra som har gympa. Jag själv Glömde gympa tröja hihi! Efter skolan drar jag hel till Oskar med Maja Jesper och Måns! Kolla film och sånt sen vid 7 drar vi til Istanbul och käkar! Gottt. Detta är min outfit för dagen:
Tröja-halens | Linne-hm | byxor-Gina tricot |

Av sanna nilsson - 30 augusti 2012 22:42

Kom hem från träning för typ en timme sen, träningen gick jätte dåligt idag.. Fick inte till något. Och vi var inte alls många heller,, har kollat lite på Liverpool och ska kolla lite disney nu, standard såhär på kvällarna nu för tiden! LOVE. Skola till halv tre imorgon, ska försöka hinna lägga upp outfitbild också. GODNATT& PUSS

Av sanna nilsson - 30 augusti 2012 16:01

Hallou! Skolan slutade vid 3, stack hem och sen till Oskar, vi ska starta skräckfilm nu. Har bokat bord på istanbul med fina vänner imorgon! Mysigt. Träning ikväll med mina "fucked up" ben! Mysigt.. Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 30 augusti 2012 15:59

Hallou! Skolan slutade vid 3, stack hem och sen till Oskar, vi ska starta skräckfilm nu. Har bokat bord på istanbul med fina vänner imorgon! Mysigt. Träning ikväll med mina "fucked up" ben! Mysigt.. Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 30 augusti 2012 09:09

Försov mig redigt mycket idag, men var tvungen att duscha så mitt hår ser helt kxjödiendjqjsls ut! Fatta ni? Sitter på spanskan och spelar spansk wordfued med Hanna! Sen har vi hemkunskap, efter skolan ska jag slappa sen träning ikväll! Hör senare PUSS

Av sanna nilsson - 29 augusti 2012 21:08

Umgick med samma personer till cirka halv sex, sen stack jag til maxi med mamma och gjorde inskrivning med handboll, beställde ny matchtröja och träningsöverall! Sen träffade jag Jesper och Maja och Oskar igen, efter en stund kom josse, vi spelade lite fotboll sen stack vi till entré och Chillar där. Stack hem vid halv 9, nu kollar jag på Dallas och äter ben&jerry! Länge sen och va sååå sugen! Men vi hörs kanske mer sen annars hörs vi imorgon PUSS

Skapa flashcards