saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna nilsson - 7 juni 2011 07:45

jag vet , jag klyddar och hoppar fram det hela tiden ,

men några deltagare av tävlingen har inte lämnat in +

att jag har inte tid att utse vinnaren just nu .

Vinnaren utses senast på Lördag, det lovar jag!

ni som är med i tävlingen ni får gärna göra fler än en header,

man får göra max 3 headers - så ni vet! 

occchhhhh... om ni inte har anmält er, se till och gör det då !

anmäla er kan ni göra på detta inlägget istället för att gå tillbax till det första .. 


jja , det var väl det jag skulle säga så ni får ha det så bra så hörs vi,



~hejjdå ~

   ~fråga mig inte vad jag håller på med!! ~

Av sanna nilsson - 6 juni 2011 20:49

mina drömmar är Mina drömmar ! 

det betyder att dom är hemliga,   



~hejjdå~ 

Av sanna nilsson - 5 juni 2011 20:45

en låt som väcker känslor ....


asså nästan alla låtar jag lyssnar på väcker olika sorters känslor ,

Price Tag-Jessie J: att man inte alltid ska tänka på pengar och kostnader, utan att man ska ha roligt också!

the lazy song- Bruno mars: sprallig, glad låt . förklarar ofta vad jag känner för att göra en typsikt varm sommardag, " inte det i andra versen;p "


haha, typ men jag vet inte riktigt. :))



~hejjdå~

Av sanna nilsson - 4 juni 2011 13:29

HejHej ! 

kom hem från Josse för cirka 45 minuter sedan . skit roligt har vi haft, tar snabbt vad vi gjorde .


Fredag: jag träffade Josse & Wiktor & Jesper & Jesper på vannhög vid tio över elva tiden . vi snackade lite och kastade vattenballonger på folk. sedan stack jag & Josse & Jesper & Wiktor hem till mig en stund och hoppade lite , och bombade mitt hus;ss , stack hem till josse sedan och badade ,, jääävliiiiiiggggtttt kaaaallllltt !

men det var väl kul endå :)) . jag stack hem vid 6 tiden och åt lite, packade & dampade på min mobil laddare !!! , kom hem till Josse vid halv nio igen , då hade Josse & Wiktor & Jesper redan satt upp tältet, vi stack till skotten och handlade godis, sedan tittade vi på american pie i tältet. skit tråkig film ,egentligen ? men vi tpy sket i filmen och snackade istället .efter filmen startade vi lite musik och snackade & hade allmänt roligt . Liza & Tea & några andra typ? busringde oss hela tiden men vi visste att det var dom så skitsamma , 

Wiktor var så jävla trött hela tiden men han somnade endå sist , jesper somnade vid typ halv två, SNARKADE !!  jag somnade typ 3 tiden , josse & wiktor satt och viskade över mig för jag låg mellan dom ,tack? vaknade vid typ åtta tiden , vi käkade frukost, fixade oss. Sen stack jag hem och lämnade mina väskor & sminkade mig och litte sont , stack ner till Vannhög igen , jesper skulle va domare till sonna 04:or . SÅÅ SÖÖÖTA !  skiit tråkigt egentligen .. jag & Josse & Wiktor tog en liten cykeltur, sen kom vi tillbaka till vannhög . jag stack hem vid kvart i ett för josse skulle hjälpa sin syrra på hennes barnkalas , men ska nog träffa dom igen sen , :)


~hejjdå~

Av sanna nilsson - 4 juni 2011 13:26

svart & vitt är ju sådana färger som man kan ha till exakt allt !

,så dom tycker jag ju om.


Men sedan tycker jag om Rosa, Blå, Turkos, m.m ja där finns många fina färger , men dom tre "färgerna" är nog dom jag gillar mest .

Av sanna nilsson - 2 juni 2011 14:41

HejHej ! 

kom hem från cupen för cirka en timme sen , gick ganska bra , vi vann gruppen så på söndag blir det semifinal och förhoppningsvis final, men man kan aldrig vara säker:P

ska bara chilla nu sen vid tjugo i fem sticker jag till emilia och har myssigt med tjejj0rna :D gillas ! 

.....-

måste också säga att det är sista dagen att anmäla sig till header tävlingen , för på söndag avslutas tävlingen, så för er som är med: HEADERN MÅSTE SKICKAS TILL MIG SENAST SÖNDAG KLOCKAN : 12.00


så vet ni det :)) 


 

~ hejjdå ~


Av sanna nilsson - 2 juni 2011 14:34

en äkta vän ska var en sådan som liksom finns där oavsätt, även om den skulle behöva hoppa över skolan snyggast killes fest. så skulle hon gjort det endå! 

hon skulle åka hem till dig även om det skulle regna över mycket , bara hon visste att det var det du ville skulle hon göra det!

en person som man kan säga allt till , och nu menar jag verkligen ALLT !!

hon skulle alltid vara där för att trösta dig oavsett om det skulle vara att någon du älskat lämnar dig,  eller för ett litet skrapsår på knäet. det skulle vara lika viktigt .

hon skulle aldrig ljuga för dig , om någon skulle snacka skit om dig , då skulle hon  berättat det för dig även om den andra personen skulle bli skit sur ! 


sen ska man kunna ha kul & skämta med personen .

så är en ÄKTA vän för mig  . <3


Av sanna nilsson - 1 juni 2011 21:40

HejHej ! 

måste bara säga att det kommer bli väldigt seg update imorgon , p.g.a att jag spelar cup hela förmiddag från kvart över åtta på morgonen till ca. 1 på dagen . sedan vid fem ska jag hem till emilia och ha liten filmkvällen med några vännor :))


men ni kan ju kolla in lite då & då , kanske där finns ett inlägg :)


   ~ Linnea Simonsson ~

Ovido - Quiz & Flashcards