saannaanilssson

Alla inlägg under april 2011

Av sanna nilsson - 30 april 2011 13:33

HejHej !

idag är det ju valborg som nog alla vet .  men vi brukar inte göra så mycket av det hela så ...

match klockan tio idag på vångavallen . gick väl sådär... första kvarten , var inte bra alls ! 

slutet av första halvlek, var riktigt bra . snacket var väl OK då ! andra halvlek, bra i början men i slutet, så slutade vi snacka igen och p.g.a det släppte vi in ett mål med 2 minuter kvar att spela ca .  slutresultatet blev 3-4 till LDB MALMÖ  .

..

sedan stod valfria i laget som sån vägledare på sydkustloppet ( handbollslaget då!)

jag&mamma&HK&anna( hk:s mamma ) stod där ute vid maxi , första stationen, såg några man kände springa där :))

..

ikväll har min lilla broder vuxenkalas för på osndag blir han 14 hela år . då kommer släkten , och får träffa kusinerna (YY) , imorgon ? ja, då vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ! :)) <3 

vi hörs , 

 

Av sanna nilsson - 27 april 2011 16:20

HejHej ! 

igår spelade vi som sagt första seriematchen. första halvlek så egentligen bra ut, vi hade många chanser men bollen ville inte in ! och dom fick en straff så 1-0 i halvlek, men...... såkalrt så hämtar vi upp det endå :) så till sist så slutade 1-4 till trelleborg (Y). bra spelat tjjjejer ! 


men...på tal om något annat. kort skoldag idag, härliigt :D efter skolan stannade jag och pratade lite med Tea på vägen . så jag kom väl hem runt tio över två..:))

bytte om till bikini och gick ut och solade lite, men efter en halv timme kom jag ju på att det var OC på tv klockan tre, och det får jag ju inte missa !! så jag stack in igen och kollade på det och nu kollar jag på PROJEKT RUNWAY pallar liksom inte gå ut igen' videorna från lovet kommer förmodligen ikväll ,för jag ska lägga in dom på datan om en stund :)


på tal om ikväll... då blir det den andra semifinalen i champions leauge, tyvärr så gick ju manchester united till final genom vinsten mot schalke igår med 2-0 ;(


ikväll blir det BARCA mot REAL MADRID, tror jag hejar på barca, för dom kommer slå united i finalen tro ja' , men det gör inget om real' går vidare , för dom är bra dom med :))


'jaja nu ska jag inte bara sitta och skriva massa ointressanta saker så ni får ha det bra så ses vi ikväll.

       

Av sanna nilsson - 24 april 2011 10:40

HejHej !

har inte bloggat så mycket denna veckan p.g.a att det har varit påsklov, och jag har inte haft tid för datan så mycket,..

men om ni vill veta vad jag har gjort denna veckan så får ni stå ut med att det blir ett långt inlägg :)

 

måndag: jag umgick med elin&clara först .. sen vet jag inte hur men vi tog kontakt med anton&adam.. hade snackat med dom dagen innan xD adam var inte så glad över att vi skulle komma men vem ryr sig :PP.. han tyckte det var kul efter vi hade kommit iaf :) stack till tandläkaren med clara vid halv ett tiden, dom spände tandställningne ganska mycket så det gjorde ont några dagar efter menmen..  fotbollsträning på kvällen.


tisdag: då var jag först ute och åkte ruller med elin&linnea.s&jesper&maja& ingen mer. kul ;) spelde in några videos som ni får när jag itter vid min egna data, sitter vid familjens gemensamma data nu !

efter en stund stack maja hem och då stack jesper oxå , sen kom elin kompis nellie, som är otroligt roliiig ;) ja. vi stack till kulhuset, vet inte varför men vi var sugna på lite barnskojj (YY).. jag & nellie var helt wiihieeeoo ! :P om ni fattar... :P

glömde tandläkaren, för jag skulle dit där igen;(så det blev inget sovande med allrabästavän ;(( handbollsträning på kvällen.


onsdag: chillade bara hela dan' ganska skönt faktiskt...


torsdag: stack hem till linnea hk, vid halv tio ;) matilda kom väl vid elva / halv tolv tiden .. när matilda kom vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. vi var nog bara ute och gjorde ingenting xD.. sedan plockade vi fram till cubb ;D först sög jag och linnea , och alla trodde att matilda&julia ( linneas lillasyster) skulle vinna fö vi hade över många sonna pinnar kvar :P men till slut fick vi in flytet och vann stort:) efter cubben käkade vi pannakagor :D gotttt !

sen stack vi till lekplatsen vid linnea, och körde ån hinderbana sak , jag trodde jag skulle vara skit dålig ,men jag kom t.o.m tvåa (Y) matilda förlorade för hon tog typ 32 steg. när vi andra tog nått runt 25 ;))...

sen stack jag hem vid halv tre ,för det var fotbollsträning halv fyra på köpingeskolan :)) rolig träning ! äntligen får vi börja på gräs , härliigt (YYY)..

kom hem ,duschade. sen stack vi till farmor&farfar och firade påsk.


fredag: linnea simonsson & clara lerby, dök upp hemma hos mig vid elva tiden . vi gjorde väl litte allt möjligt, hoppa studsmatta, ja sen fick vi för oss att vi skulle sätta upp ett tält. och det gick väl sådär. bättre än jag hade trott men det tog nog tjugofem minuter att sätta upp :pp... sen efter 1,5 timme tog vi ner det igen , och det tog sådär en halv timme ,sen slutade det med att min bror fick öra det för att vi lyckades inte få ihopa det. :D

linneas mamma&pappa körde oss till fågelbäck för att lovis&nora&alva , hade tidigare ringt och undrat om vi ville köa lite beach handboll , och det vr kalrt vi ville (Y) så vi stack dit vid fyra, sen kom linneas mamma&pappa och hämtade oss igen vid fem tiden . stack hem och åt&packade sen stack jag till linnea igen skulle ju sovaa över där (Y). när hon hade ätit upp, ringde vi anton&emil och askade om dom ville köra lite fotboll med oss ;) och det vill dom ju !

dom kom väl sådär vid kvart i åtta tror ja' gick jättte bra, NOT !! ;pp , alla stack väl hem vid nio tiden , för dom skulle spela tidig cup nästa dag ;s jag och linnea gick in och tog litta godis, och tittade på hsm 2 ;PP


lördag : vi vakande sådär lite över nio , gick ner och åt frukost. sen kollade vi på  föräldrar fällan :)) fixade oss ,sen stack vi ut på en skönt solig cykelronda. ner till tant gul för att handla vårens första kulglass mummms "! när vi kom tbx till linneaa vid ett tiden, kom clara oxå och vi hade vatten krig, sen när vattnet var slut i flaskorna solade vi lite. hrrrm :p.. men jag blir aldrig brun ! stack hem vid tre tiden. kollade lite bloggar, sen tog jag en dusch sen stack jag til mormor&morfar. för att måla ägg med bror&kusinen. sen spelade jag lite fotboll med albin,§ ebbe sov hela tiden :P ... sen kom dom andra i släkten , och vi började äta, då vakande ebbe :)) fick ha en lite gossig stund med honom efter maten .  sedan åt vi lite glass&tårta, lekte lite mer med kusinen. vi hade son ägg jakt oxxå , mormor hade gömt ägg till oss, jag fick lite godis och ett linnea/gina tricot & en kofta/ gina tricot,

stack hem vid nio tiden  . kollade på film med mamma , vet itne vad den hette men den handlade om usas förr,förra president o'kennedy, när han räddade världem och blabla... när den to slut startade vi en annan film " the joneses"

såg typ jättte lite av den sen somnade jag .


söndag: hade tänkt umgås med julia rengbo, men så var hon i göteborg ju så det gick inte ;( blir nog bara chill& masssa solande idag . ..sen imorgon åker jag till tyskland så ni kan inte nå mig efter halv ett :P <3


pusssssssssssss'

  bild från england'  


Av sanna nilsson - 22 april 2011 09:33

HejHej ! 

va ju hos farmor&farfar igår, kom hem vi halv ett inatt. vaknade halv nio idag , och graderna var hela 15 grader ute, helt sjukt :))

idag ska man spendera denna soliga dag med allrabästavän . gött !

vi ska nog sola , lite... xD iaf va ute !!

men jja nu ska jag gå och äta frukost så hajjdå :)

 

Av sanna nilsson - 20 april 2011 14:50

HejHej ! 

idag har jag bara chillat , tänkte baka & filma det då ... men vi hade inget margarin ,så då kunde jag typ inte baka nått :(

så jag har bara kollat på tv och suttit framför data hela dan , just nu kollar jag på OC, det är programmet jag har suttit och väntat på under hela dan till det skulle börja så nu e jag gla' (Y) .. 

men nu har jag inget att säga så jag slutar nog skriva nu . hejdå !

 


Av sanna nilsson - 19 april 2011 09:06

HejHej ! 

vaknade typ halv åtta -.- .. ska äta frukost nu , har inte pallat tidigare :p

idag ska man umgås med allrabästavän' kuul ;D <3

..

sover över hos allrabästavän idag,  ska bli skit kul för med henne kan man aldrig ta det lugnt ! :)

men nu är jag riktigt hungrig så nu ska jag sluta skriva , det blev ett kort inlägg men skit samma ...

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss'

    älskar dig !

Av sanna nilsson - 18 april 2011 09:20

HejHej ! 

nu är det äntligen lov ! jippiie ...

cupen gick bra vi kom trea delat med lödde :)

på vägen hem stannade jag & mamma & clara till på mc donalds . :) 

sen skulle mamma tacka någonstans , så sprang jag och clara in och handlade glass på nått cafe :))

när vi kom hem umgicks jag med clara & linnea simonsson . så stack vi till adam marklund , för där var adam & anton . haahahaha det var jätttte kul !!

vi stack hem vid typ halv sju tror jag . då skulle linnea äta , jag och clara träffade linnea lindahl och elin nilsson på lekplatsen , sen spionerade vi på anton och adam, fats dom så oss direkt :PP

då gick vi till kullen och rullade ner, hahah ! 

senare på kvällen hände inte så mycket , jjo .... anton och adam var med evelina& emmy& nelly , men anton hade jätte tråkigt så han bad oss komma till adam , så satt han och pratade med oss och typ igga dom , haha ägda !! :) 

vi stack vid kvart över nio . 

fick tillbaka min mobild (YYYY)

jja idag vaknade jag tidig -.- , ska umgås med clara & linnea lindahl & anton & adam.. hehe jjjjjaj så va det ;)


men vi hörs, 

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss'

Av sanna nilsson - 16 april 2011 06:43

HejHej ! 

vaknade för ca. en halv timme sen . jag har packat färdigt väskan, och nu ska jag klä på mig & göra dom andra sakerna man brukar göra på morgonen. om en halv timme ungefär plockar vi upp clara , sen kör vi till samlingen. sedan bär det av till bjärred ! där blir det SKÅNEMÄSTERSKAPEN  !!  :) köttta tjajor , <3


dålig uppdatering idag pågrundav , att efter cupen spelar min bror match, sen får vi gäster sååååååååå, förmodligen kommer där kanskee ett inläggg ikvälllll , :) kanske ! 

jjaja...

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss'

Ovido - Quiz & Flashcards