saannaanilssson

Alla inlägg under november 2011

Av sanna nilsson - 30 november 2011 18:55

rubriken stämmer. jag är helt slut på ideer och tycker den jag har nu är riktigt tråkig och ful. så om någon jättegullig skulle kunna hjälpa mig skulle jag bli jätte tacksam!

ifall någon vill hjälpa till så komentera bara så fixar vi det andra efter.


hejjjjjdå..

Av sanna nilsson - 30 november 2011 18:48

jag kollade runt lite på bloggen och fixade lite och sånt.

då märkte jag att jag har ju en omröstning om vad ni ville se i min blogg.

och ni ville helst se "veckans blogg" och "mode&shopping" .

så jag ska försöka vara lite bättre med det!

kommer försöka komma ihåg att välja veckans blogg varje vecka.

men jag kan inte lova er för mycket!

Av sanna nilsson - 30 november 2011 18:30

jag kom även på att jag lovade er att visa vilka bloggar jag följer när jag hade en frågestund!...

 

jag sa ju att jag följde kenzas av dom "kända" bloggarna!

men sen ville ni veta vilka kompisars bloggar jag följer, jag kollar på jätte många men jag skriver dom som jag kollar typ varje dag..


http://lifeasjohanna.blogg.se

http://hannahpotter.bloggplatsen.se

http://wilmasandberglarsson.bloggplatsen.se

http://adellejohanssons.blogg.se

http://ponylovers.bloggplatsen.se

http://saralouisefard.blogg.se

http://hannathatsme.bloggplatsen.se

http://marbes.blogg.se


dom bloggarna kollar jag varje dag, men sen finns där många andra som jag kollar typ 2-3 gånger i veckan. och om ni vill kan jag länka dom också! men då får ni komentera det.

det var de jag ville säga!


xoxoxo

// Sanna Nilsson


Av sanna nilsson - 30 november 2011 18:24

hejjsan.

hur mår ni idag? själv mår jag inte så bra, är tjock i halsen och förkyld.

men får hålla mig frisk , för imorgon ska vi till badhuset med Hanbollslaget(yy)

så idag har jag inte gjort något speciellt.

gick i skolan till tjugo i två, luciaträning sista halvtimmen!

har kollat på one tree hill och 90210.

sedan har jag även rensat kläderna som låg som ett bombnedslag slängt i min garderob,

så nu har jag fått ordning på det!  

nu ska jag kolla lite på några bloggar sedan börjar svagaste länken!

Av sanna nilsson - 30 november 2011 18:24

hejjsan.

hur mår ni idag? själv mår jag inte så bra, är tjock i halsen och förkyld.

men får hålla mig frisk , för imorgon ska vi till badhuset med Hanbollslaget(yy)

så idag har jag inte gjort något speciellt.

gick i skolan till tjugo i två, luciaträning sista halvtimmen!

har kollat på one tree hill och 90210.

sedan har jag även rensat kläderna som låg som ett bombnedslag slängt i min garderob,

så nu har jag fått ordning på det!  

nu ska jag kolla lite på några bloggar sedan börjar svagaste länken!

Av sanna nilsson - 26 november 2011 21:42

hejjsan ,

har faktiskt inte så mycket att säga men jag har haft jätte trevligt ikväll!

först gick vi till en jätte fin resturang och åt där,mums!

var tillbaka vid åtta tiden.. så bytte jag& hk om till pyamas och hittade ett helt öde ställe i korridoren och började spela skip-bo där ,haha!

men kom tillbaka för en stund sen och jag tänkte bara säga godnatt!


Av sanna nilsson - 26 november 2011 17:08

hejjsan, jag har inte bloggat på ett tag, men jag har inte orkat.

igår umgicks jag med HK, linnea s och clara, var hemma hos hk och.. ja vad gjorde vi..

 inget speciellt mer än att jag och simonsson satt och skratta hela tiden!

vid sex stack alla hem & jag åt middag med mamma&bror.

vid tio över sju träffades vi igen och stack till willys för att handla gottis:)

kom hem vid åtta, och tittade på idol! ROOOBBBBBBBBIIIIIIIINNNNNN <3

tyvärr gick amanda vidare och molly åkte ut.. hur tänker folk nu för tiden..

eller det är min åsikt!

dom stack hem vid kvart över tio. då kollade jag på bron sedan somnade jag!

idag har jag ju spelat SM i åhus, förlust idag mot eslövs 97or men skit samma!

efter matchen duschade vi sedan åkte jag& hk& mamma& hk pappa till vårt hotell och checkade in!

sen dess har jag och hk bara slappat, spelat kort och sprungit runt lite överallt på upptäcksfärd på hotellet ,haha!

just nu tittar vi på manchester united mot newcastle.

när den matchen är slut ska vi dra oss ut och hitta någonstans att äta!

vi hörs nog när jag kommer tillbaka från middagen, hejdå!

         

Av sanna nilsson - 23 november 2011 14:49

maja frågade mig om jag ville göra ett litet länkbyte! och det är väl klart:)


kolla alltså Majas blogg , den är jätte fin, hon uppdaterar bra! btw hon är jätte söt;)

så kolla den!

http://tweety.bloggplatsen.se


Ovido - Quiz & Flashcards