saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

Av sanna nilsson - 30 mars 2013 16:00

                                                   

Av sanna nilsson - 29 mars 2013 12:15

                             

Av sanna nilsson - 28 mars 2013 17:46

Hej bloggen, just där vi bor är wifi så kan blogga då, men i hallarna vet jag inte.

Kom fram på skolan där vi bor (samma som förra året) vid 4. Har bäddat & sånt sen bara sprungit runt och flummat oss.
Nu ska vi beställa mat hit till skolan för vi orkar inte gå dit & handla. Haha!

Sen bara slappa och somna tidigt för 99orna spelar redan 8 imorgon och alla måste följa med & kolla., sen spelar vi kvart i nio.

Av sanna nilsson - 28 mars 2013 17:30

                             

Av sanna nilsson - 28 mars 2013 08:33

Godmorgon bloggen, gick upp 8 idag och har nu packat nästan allt, bara lite småsaker kvar.
Sitter i sängen och vilar lite innan jag måste ta tag i dom andra sakerna.
Ska snart in i duschen & sen äta frukost, sen påbörja Jukkasjärvi videon, ska även försöka skriva så många tidsinställda inlägg till helgen. För om där inte finns internet kommer ju bloggen stå tom annars.
vi hörs nog lite snabbt innan jag åker till samlingen, sen får vi se när vi hörs P&K

Av sanna nilsson - 27 mars 2013 22:30

 

hej allesammans, har bara legat och kollat på massa program idag, har även laddat över alla bilder osv på datorn.

ska göra färdigt videon imorgon om jag hinner, har knappt packat någonting idag för jag har inte orkat. så får väldigt stressigt imorgon, ska packa allt, göra klart videon, handla mat till resan & städa mitt rum. tur att vi inte har samling förrän halv 3.


så nu ska jag kolla lite på tv sen försöka sova, för jag måste gå upp tidigt imorgon, ha det bra sötnosar, godnatt P&K


Av sanna nilsson - 27 mars 2013 11:32

Hej bloggen, bloggade inte igår när vi kom hem för jag va helt slutkörd & somnade redan vid 9.
Men vi landade på Sturup vid 5 och va på församlingshemmet i Trelleborg vid 6, mormor&morfar hämtade mig eftersom inte mamma eller pappa va hemma.
Pappa kom hem vid halv 8 och gjorde middag till mig, försökte hålla mig vaken till mamma kom hem vid halv 9, smackade lite med henne och sen somna jag.

Vaknade för en timme sen & har bara legat och kollat på lite program jag missat under tiden jag varit borta. Ska snart gå och ta lite frukost. Stannar hemma idag, måste vila upp mig och hämta lite krafter eftersom vi åker på handbollscup i danmark imorgon.
så jag ska även packa upp allt, sen är det tid att börja packa igen, haha!
Ska även redigera alla bilder&videos från Jukkasjärvi så ni får en liten video på vad vi gjorde och så, hoppas ni gillar det.

Men nu ska jag gå och göra frukost P&K

Av sanna nilsson - 26 mars 2013 09:07

Godmorgon bloggen, gick upp en halvtimme före alla andra och tog en dusch-skönt!
Sen käkade vi frukost, packa alla våra saker & har städat hela huset. Så nu sitter alla i soffan och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Vi åker hem idag, hade gärna stannat några dagar till..
Flyget går från Kiruna flygplats till Arlanda halv 2, så vi blir hämtade klockan 12.
Flyger sen från Arlanda till Malmö & sen buss till Trelleborg, är hemma vid halv 7 tiden ikväll.

Förmodligen är det ingen täckning på planet, så vi hörs ikväll P&K

Ovido - Quiz & Flashcards