saannaanilssson

Alla inlägg under november 2013

Av sanna nilsson - 29 november 2013 15:34

Fredag wiiho, 29 november, shit snart slut på 2013 ju. Galet vad mycket detta året gett mig,
*från bråk till bästa vänner till knappt pratar.

*Från "hej" till "hur skulle jag leva utan dig"

*Från "hoppas vi kan vara vänner" till att ge konstiga blickar i skolan och aldrig höras vid igen.

*Från skit bra vänner till att inte höras av på 3 månader.

Fått reda på hur jag är som person ännu mer än för ett år sen. Lärt mig vilka människor som får mig att må bra, och vilka som jag måste lära mig att inte förlåta om och om igen.

*Gått från att vara helt säker på mitt val med gymnasiet till att ha noll koll.

*Gått från "äntligen fri, ingen kille i mitt huvud" till att vara otroligt kär i hemlighet.

*Träffat personer jag lärde känna på 3 dagar som jag nu saknar något otroligt mycket, som att jag har känt dom hela livet.
Mått otroligt bra vissa dagar, medans vissa dagar har jag bara velat doppa huvudet i ett fyllt badkar och inte ta upp det.
Några läkarbesök, några ordentliga bråk & gråt med mamma.
Och jag har även bestämt mig, jag ska inte börja 2014 med massa saker osagt, gå runt och hålla inne saker som jag gör nu. Allt ska ut,

KILLEN jag kollat på i 6 månader utan att berätta, ska få veta exakt hur jag känner för honom.
KILLEN som betyder otroligt mkt för mig men jag beter mig som jag inte bryr mig & inte saknar honom Ska få veta att jag faktiskt gör det.
TJEJEN som jag alltid håller fast vid måste jag berätta för att "antingen är du där hela tiden, eller inte alls."
TJEJEN som sårar mig om och om igen ska få veta det & inte få ta del av mitt liv mer.
Jag ska börja 2014 med no regrets. Stå för vem jag är och vad jag känner. Även om det betyder att ja får stå ensam P&K

Av sanna nilsson - 21 november 2013 19:53

Är påväg hem från ssg, gymnasiet i Trelleborg. Har sån ångest, vill gå i Trelleborg, men samtidigt inte.

Vellinge har linjerna jag vill gå & inte Trelleborg.
Men idag fick jag en helt ny syn på tillexempel samhälle som jag alltid har varit fullkomligt emot. Har även funderat på att gå juridik istället för ekonomi för att kunna gå i Trelleborg. Åhh alla dessa tankar..

Iallfall så ska jag plugga hemkunskap när jag kommer hem. Inlämning till imorgon och har inte kommit speciellt långt, så blir väl en sen kväll idag.

Innan jag somnar ska jag skicka iväg 3 sms till personer som betyder jätte mkt för mig, men som jag påminner väldigt sällan.
& 3 sms till personer jag saknar men inte riktigt vågat berätta det för.
Gör det ni också P&K

Av sanna nilsson - 20 november 2013 07:08

Det oändliga mörker.. Det märks att mörkret där ute påverkar en, första månaden i skolan flög jag upp halv 7 då mitt alarm ringde, pigg & glad.

Nu har jag flyttat fram mitt alarm till 7 "för att få mer sömn" men kommer inte upp överhuvudtaget. Börjar bli lite att jag "snoozar" till en halvtimme innan skolan och då får jag stressa.
Någon som har något bra tips får gärna skriva det i dn kommentar.

Men nu måste jag gå upp för magen skriker på mig, onsdag idag vilket betyder kort dag i skolan & sen träning ikväll. Får nog bli lite plugg emellan, bara kanske.
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi P&K

SM

Av sanna nilsson - 17 november 2013 10:36

Fredagkvällen blev jättebra, mycket skratt & prat med tjejerna. Dom sista stack vid 12 & då startade jag ett avsnitt av the valleys men hann bara se 5 minuter innan jag somnade.

Gick upp runt 9 igår och packade & drog sen till jobb. Slutade runt 1 och hade sen samling med handbollen vid halv 3 då vi åkte till Kristianstad för SM.
Tyvärr saknar vi 2 av våra bästa spelare men dom kämpar på! Spelade mot h43 och förlorade med ganska mycket. Drog sen till hotellet i hade superkul. Blev att jag somnade i fel rum men skit samma, haha.
Upp tidigt idag med matchstart 10.00
Andra halvlek börjar nu & det står 9-9.

Mer uppdatering kommer senare, blev ett lite konstigt inlägg men sånt händer P&K

Av sanna nilsson - 12 november 2013 15:26

Hejsan, nu kommer återigen en liten uppdatering om mitt liv, kul va?
Skadevi gick sååå bra, spelade inte på fredag då jag fortfarande hade ont i min fot, men tvingade mig själv att spela på lördagen & söndagen eftersom jag var så taggad.
Träffade underbara människor där uppe & har fortfarande kontakt med många, har aldrig mått så mentalt dåligt efter en cup, ville inte hem, började gråta när jag kom hem eftersom jag visste att det inte är säkert at jag kommer träffa dom igen.

Annars då? Mår väl helt okej, inte sämre än vanligt. Fyller även 15 imorgon, lite sjukt.. Känns som det va en vecka sen jag satt & gnällde på att det va ett helt halvår kvar. Vet inte varför jag gnällde då det inte är större skillnad mer än att jag får köpa energidryck,haha.
Har inte hänt mer sen sist, skolan rullade på bra idag. Kom hem för en stund sen och ska snart ta något att äta.
Ikväll ska jag ta bussen in till Vellinge & gå på öppet hus på det gymnasium som det lutar mest på att jag ska gå. Har varit inne på det sen 6an, så känns bara som det är menat att gå där. Men vi får se.
Hoppas ni mår bra, uppdateringen kommer nog bli lite bättre Nu, har mycket prov och så men endå mycket inspiration till bloggen.
Men jag lovar absolut ingenting, då jag inte vet om jag kommer hålla det. Men ni får ha det då bra P&K

Ovido - Quiz & Flashcards