saannaanilssson

Alla inlägg under april 2012

Av sanna nilsson - 30 april 2012 09:58

godmorgon gullisar! valborg idag. har inget bestämt på dagen så får se vad som händer, men närmare kvällen ska jag kanske träffa emilia, josse och wiktor. får se med det! annars sticker jag nog till elden med någon vän. svaren kommer nog i eftermiddag, spelade in video igår men den började hacka så gör en ny idag för säkerhets skull! puss på er.

    

Av sanna nilsson - 30 april 2012 09:02

             

 
Av sanna nilsson - 29 april 2012 10:06

godmorgon sötissar! om någon timme drar jag in till stan med mamma en runda! behöver lite nya sommar kläder. sen när jag kommer hem ska jag slappa lite och vid halv sex drar jag mig mot mc donalds för att träffa tjejerna!josse,maja,tea& emilia,  vi käkar lite sen drar vi oss hem till emilia och myser med godis och film! mysigt<3 vi hörs i eftermiddag, puss&kramisar!

Av sanna nilsson - 29 april 2012 10:01


veckans bloggerska blir denna tjejen! hon har bra uppdatering, mycket bilder , och jag tycker den är intressant att kolla på :) så jag tycker att ni kan kolla in den med! puss

 
Av sanna nilsson - 28 april 2012 15:04

har strömmat in med frågor idag, jätte kul! antingen svarar jag nu i ett video inlägg eller väntar tills imorgon, får se:) annars ska jag bara slappa nu framför tven tills jag ska fixa mig.

avslutningen var superkul! mitt lag var sktigrymma! gjorde roliga "aktiviteter" med ´mitt mixade lag, grymt kul!

sen vid fem då ska vi vara hemma hos familjen Nilsson ett kvarter bort, för att fira dom två tjejerna i familjen, dom har typ jätte måånga kusiner, haha så full rulle hela kvällen! dom kommer nog kunna hålla mig vaken eftersom jag vaknade halv sex idag helt av mig själv?! jaja.. men ni får kolla in lite ikväll om videon kommit upp annars kommer den imorgon eller möjligtvis på tisdag! ha en grym lördag! pusss.

 

Av sanna nilsson - 27 april 2012 20:29

fick in  sådär  16/17 frågor av maja, härligt maja! ni andra får gärna ställa frågor med:) bara fråga på! kommer nog svara i ett video inlägg på.. måndag eller tisdag:)


stack till stallet vid fyra, roligt hade vi , haha! tog sen en dusch,käkade och har varit ine på bloglovin och fb, sen har touchen på min ophone pajjat, så måste ha min gamla nu , antingen ska vi laga denna eller så ska jag få en iphone4 ! hoppas på 4an :) ska fortsätta kolla lite bloggar sen starta någon film, upp 7 imorgon, yeah! pussar till er!

       VILKA SKA JAG HA?! NÅGRA AV DESSA ELLER LILA ELLER VITA ORGINAL! SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKER!

Av sanna nilsson - 27 april 2012 10:42

Tjenixen! Har precis kommit ut på rast och ska snart ha svenska! Massa ska redovisa idag så det e chill, efter skolan ska jag först städa mitt rum sen vid fyra ska jag hänga med Linnea och Linnea till stallet, hälsa på hästapollarna,haha! Kolla lite när Julia rider, träffa Lollo från tidning och sånt kul! Sen hem och käka och bara mysa för mig själv:) imorgon är det avslutning med handbollen så kommer bara mobilblogga imorgon, hörs sen puss!

Ovido - Quiz & Flashcards