saannaanilssson

Alla inlägg under december 2012

Av sanna nilsson - 31 december 2012 12:03

Godmorgon nyår. Jag vet att jag har sagt att jag inte ska blogga mer detta året. Men detta måste jag skriva.

Nyår, imorgon är det nytt år. Idag har du chansen att lämna alla dåliga minnen och bråk bakom dig, ta tag i allt IDAG. Inte imorgon, det är för sent, har du bråkat med din bästa vän? Ring han/henne och red ut det. Det ska jag göra..Har du gjort något du inte är stolt över, fixa det. Be om ursäkt om du sårat någon, har någon sårat dig och dom inte säger något, då är dom inte värd mer än luft.

Idag ska jag skicka ut Massa sms. sms till alla mina närmaste vänner och berätta hur mycket dom betyder för mig och allt dom gjort för mig detta året, gör det du också, imorgon kan vara för sent. 00:00 inatt ska alla ni som läser stå någonstans, på gatan, i en festlokal,hemma framför tvn,i sängen sovandes. Men alla ska vara någonstans och vara stolta över sig själva när klockan slår 00:01 och det är 1 januari 2013. Idag är sista dagen att rätta till saker som går att rätta till, va inte rädda. Ta tag i det nu,
Jag ska ta tag i allt mitt idag och imorgon ska jag vara jävligt lycklig och låta 2013 komma med glädje, hur vill du ha det?
Xoxo happy new year.

Av sanna nilsson - 26 december 2012 22:06

? jag börjar alltid hosta typ sådär 3 ggr precis när jag lägger mig till rätta för att sova.
?will Smith är min absoluta favoritskådis. Både bland tjejer och killar! Grym e han.
?jag ligger alltid kvällen innan(på lediga dagar) och tänker "imorgon ska jag ha spadag och bada med ansiktsmask mm" eller "imorgon ska jag storstäda, mitt rum ska bli städat på riktigt" det slutar ALLTID med att jag ligger kvar i sängen hela dagen i pyjamasen och reder bara mig när jag ska äta,haha!
? jag berättar inte ALLT för någon av mina vänner, inte för att jag inte litar på dom, jag känner bara inte att jag kan.
? jag längtar sjukt mycket tills jag flyttar hemifrån och bor i egen lägenhet- bestämma själv,inreda allt själv och bara ta egna beslut.
? jag tänker alltid på hur jag ser ut, Asså inte med typ håret och om sminket är fel, utan "ser jag konstig ut nu" "hur ser jag ut när jag skrattar" även bland min familj, skäms så mycket över hur jag ser ut.

Av sanna nilsson - 26 december 2012 00:45

Kommer ta en bloggpaus resten av året, kanske lägger upp lite bilder då och då på vad ja gör för att visa att jag lever, men inget aktivt bloggande för just nu har jag inget intresse, ingen inspiration och nästan ingen som kollar/kommenterar längre vilket gör det mycket tråkigare att blogga. Så då vet ni det- Godnatt. P&K

Av sanna nilsson - 24 december 2012 19:39

Skriver om dagen imorgon P&K

Av sanna nilsson - 24 december 2012 12:25

Hejsan alla, dagen är redan i full gång. Alarmet ringde klockan 9, gck upp och tog en skön dusch gjorde mig i ordning och förberedd allt inför i eftermiddag.

Sen vid 11 körde pappa mig till gudstjänsten och när den va klar åkte vi till kyrkogården och tände ett ljus för gamlamormor<3

Nu är familjen hemma hos farmor och farfar och fikar och bara myser. Ska snart hem och fixa det sista sen kommer resten av släckten hem till oss och firar jul, mys.
Ska även gå midnattsmässan med mamma, ska bli jätte mysigt. Har lovat att en video ska komma med allt jag fått, ska försöka! Hörs under dagen och, god jul allesammans. Vad ska ni göra idag? P&K

Av sanna nilsson - 23 december 2012 23:54

Full rulle idag men inte så konstigt det är ju lille julafton eller julafton om 10 minuter! Längtar jätte mycket, hihi. Sack till stan med Emilia vid halv 12 och handlade lite julklappar och massa till mig själv, pappa hämtade mig vid halv 4, slog in linneas julklapp sen kom hon hit och vi bytte julklappar, blev jätte nöjd med min- tack. Sen har jag bara umgåtts med familjen. Kollar på spiderman nu och ska snart försöka sova, P&K

Av sanna nilsson - 23 december 2012 17:28

strumpor-Hm// tröjor-Gina tricot// nagellack-Gina tricot// hudprodukter-lindex// kajal-Hm// kajalvässare-tiger// lipsyl-Apoteket//

Av sanna nilsson - 22 december 2012 11:10

Lyckades vara vaken till halv 4 inatt, låg och kika med massa folk och kunde inte somna:/. Sen väcker mamma mig 10 för att vi ska åka till Malmö redan 12.. Tack liksom. Men nu har jag lyckats komma upp och ätit frukost och ska hoppa in i duschen nu med musik i högtalarna , P&K

Ovido - Quiz & Flashcards