saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2011

Av sanna nilsson - 17 mars 2011 07:49

Dagens outfit-

   

|svart linne-JC , svarta leggings-GINA TRICOT , rosa&grå tröja- HM |


hajjdå ! 

Av sanna nilsson - 14 mars 2011 16:03

i min fantasi,

finns bara han i mitt liv.

varje gång jag ser dej ,

exploderar det nånting inom mej.

det räcker att du ler mot mig,

så kapetulerar jaag ' (L)



i love you,


önskar jag kunde kalla dig miin....

Av sanna nilsson - 14 mars 2011 15:54

HejHej ! 

jag tänkte bara berätta att jag kommer inte skriva varje dag om vad jag har gjort för då blir det såhär: idag var jag i skolan, sen gjorde jag blablabla... jag ni fattar. men jag hoppas att jag lägger in varje dag men har jag inte gjort något på dan så blir det bara ett kort inlägg ju.

så vet ni det xDD

vill unte att bloggen ska vara TRAADIG " !  


..

hajjdå , puss,

Av sanna nilsson - 12 mars 2011 17:25

HejHej ! 



har inte bloggat sedan i  torsdags men jag tar lite snabbt vad jag har gjort fredag&lördag:) <3


fredag: gick i skolan till ett egentligen, men vår snälla lärare lät oss sluta tio minuter tidigare :)) då spööö regna de ;o 


Linnea Simonsson kom typ 2 och då åkte vi till hemmakväll med mamma, och hyrde filmer tusen gånger starkare. & min bästa fiende. & the switch .!  vi handlade jääävliiigt mycket godis oxxå . :))

sedan stack vi hem och satt vid datan lite och fixa bilder :P

sen stack hon hem och åt, och jag åt också ! sen kom hon vid kvart i sju igen, då tittade vi på äntligen fredag :PPP  sen började 101 sätt att åka ur en game show.  hahaha !"vi hade jättttttte kul !!

efter det startade vi den ena filmen the switch. den var bra :DD vi somnade vid lite över elva. ! 

sedan vaknade vi vid kvart i åtta och startade tv och tittade på en film som hette love happens.:)

vi gick ner och åt frukost vid tio, bullar (Y) <3 

sen fixxade vi oss och klädde på oss matchklädrrna, sen hämtade stefan oss vid kvart i ett :) och det var match mot eslöv klockan 14.00 ;))

trelleborgs hbk 19-11 eslöv ik..

bra spelat tjajjor ! :D

...

nu sitter jag och tittar på film med clara lerby (L) Linnea Simonsson gick precis :) 

vi tittar på tusen gånger starkare.

den är bra (YY)  jag passade på att blogga lite under tiden :) 

sover över hos clara ikväll xDD <3 


bloggar kanske ikväll oxxå . :)

kommer en bild på helgens bästa tjajjor ! xDD

    

Av sanna nilsson - 10 mars 2011 15:59

| hann inte blogga igår så gårdagen kommer nu.|



gårdagen var riktiigt roliig ! först skola till tjugo i två, sedan snabbade man sig hem och packade väskan sen stack man till badhuset med Liza&Emilia:)

vi var typ dom enda på hela badhuset ,så vi hade äventyrsbadet helt själv, så gick vi i kasebanan så kom där in en badvakt, så när liza var mitt i kasebanan, så stängde han av vattnet så liza fastnade :-)) HAHAHAH ! DET VAR SÅ JÄÄKLA KUL, :psen vid halv sex stack jag hem och kollade på fotboll ,


idag: var i skolan till tjugo i tre, sen stck jag hem och åt lite och kollade på tv, och nu orkade jag starta datan och blogga lite , xD


sen blir det träning :))

fågelbäckskolan 18.15-19.30 :-)


kolla gärna :D <3 '

hajjdå ! 

Av sanna nilsson - 9 mars 2011 07:58

Hejhej ! 

dagens outfit ;)

  

svart linne ( JC)

vit&svart prickig tröja ( JC)

svarta jeans leggings ( HM )


vi hörs sen, 

Av sanna nilsson - 8 mars 2011 18:27

Hejhej ! 


idag var jag i skolan till kvart i tre, egentligen slutar vi fem i tre men vi fick gå lite tidigare :)

sen gick jag direkt hem till linnea hk, och där var matilda oxxå :D vi var ute en stund i trädgården med sixten(linneas hund :P ) sedan gick vi in och fikade ;)) hahaha ! vi blandade drinkar:

min drink: tropisk juice, glasyr,karamellfärg( grön,gul) vaniljsocker, florsocker, :P

matildas drink : mjölk, glasyr, nån SKIIIIT stark sås,(kommer inte ihåg vad)vaniljsocker, florsocker, bearneise sås(stavning..) ja jag tror det var allt! 

linnea gjorde ingen hon bara hjälpte till :DDD


sedan fixade vi för anden i glaset, och sen gick vi ut med sixten :) jag och matilda tog en liten genväg,så vi kom tillbaka före linnea , så jag och matilda var iträdgården och spelade/kastade boll :PP


när linnea kom tillbaka gick vi in och körde anden i glaset, funkade typ inte men en fråga jag ställde blev jag glad över svaret ,thihihi :DD 


sen vi fem stack jag hem och åt , tittade lite på tv och packade väskan till träningen. och nu byter jag om under tiden jag bloggar lite snabbt här.

men nu är klockan typ fem över halv och vi ska hemta Linnea hk snart så jag måste nog stänga av , men vi ses imorgon :))


hajjdå !

Av sanna nilsson - 7 mars 2011 17:20

Hejhej ! 


idag var jag i skolan till klockan tre. måndagen är sää jäävla tråkig ! 

efter skolan skulle jag egentligen åka ruller med maja,emilia, josse & elin. men jag hittade ju såklart inte mina ruller så det blev inget för mig. ;( 

har suttit vid datan istället och fixxat massa bilder på picasa 3. ;)) 

har precis ätit och då kom jag på " juste, har inte gjort inlägg idag ! " så jag fick ju gå in och göra det.

ska snart gå och byta om och packa väskan , sedan kör vi och hämtar clara sedan åker vi till träningen (YY) efter träningen ska jag & clara duscha sedan kollar vi lite på hbk:S P97:OR ;))) vinn nu grabbar ! :DD


sedan hämtar mamma oss och vi åker hem. då ska jag titta på familjen annorlunda

sen hittar man väl nått annat på tv, sen ska väl lilla jag sova :)

så.. nu vet ni hela min dag. måste snabba mig nu för vi ska hämta clara om typ 20 minuter !! 

ni får en liten gullig bild på min lilla älskling ! "

  

Ovido - Quiz & Flashcards