saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2011

Av sanna nilsson - 7 mars 2011 08:05

veckans låt- im leaving home- nicke borg ! 

Av sanna nilsson - 7 mars 2011 07:59

dagens outfit.

   

svart linne(JC )

svarta leggings ( GINA TRICOT )

rosa england-tröja ( GINA TRICOT )


vi hörs sen,

Av sanna nilsson - 6 mars 2011 19:37

Hejhej ! 


har inte hänt så mycket sedan jag la in om dagen tidigare, men jag har ätit middag! efter middagen tittade jag på typ nån sonn fotbolls studio om alla matcherna idag, och visade målen och sonnt , fast liverpools mål var snyggaste (YY)  sedan loggade jag in här på bloggplatsen igen för att lägga upp men det tog litte tid för direkt när jag startade datan började den lagga typ,;ss men nu är den brau igen ! :P ska titta klart på amazing race  nu,sedan börjar solsidan :)) mamma tvingade mig att tömma diskmaskinen innan oxå , så det fick man ju göra ! ;oo. förmodligen lägger jag upp imorgon osså för jag ska inte göra ett skit , för utom att träna klockan 6 på fågelbäck :DD


vi hörs'  

här kommer en bild på min Allrabästavän för jag älskar henne mest'

  

Av sanna nilsson - 6 mars 2011 18:15

lyssna noga :) och njut.... Linnea simonsson - älskar dig. <3

Av sanna nilsson - 6 mars 2011 17:47

Hejhej ! 


idag vaknade man upp hemma hos Emilia ;) . när vi hade vaknat,gick vi ner och åt frukost, hennes pappa hade handlat bullar ( goottti ! )

sen gick vi upp på rummet igen. efter någon timme eller så började vi göra oss i ordning och under tiden kom Tea ;)

sen loggade vi in på skype på min mobil och snackade med hannah:P det var skiit kul , tea var helt typ FLUMMIG !!

( NEJ JAG HAR BLIVIT SMITTAD AV SARA !   ) hon fattar nog vad jag menar.


min mamma kom och hämtade mig vid kvart i ett för vi skulle träffa min nyfödda lilla kusin. Albin har blivit storebror (Y) det var roliigt fast Ebbe sov typ hela tiden. fast precis när vi skulle gå så vaknade han så vi fick titta lite på han ;)) 


sen när vi kom hem var det Liverpool mot UNITED ! DET GICK SÅ JÄÄVLA BRA, VINST MED 3-1 TILL LIVERPOOL , ASSO DET VAR RENA UTKLASSNINGEN SERRIÖST ! FAST FÖR ATT GÖRA DET LITTE KUL BÖRJADE "NANI" SPELA TEATER , hehe :P


efter matchen startade jag datan lite och laddade ner picasa 3.8 , det gick bra till jag skulle börja göra en bild, jag har fått bildorna på plats , men jag hittar inte var man skriver text till bilden (?) så någon som har picasa kanske kan hjälpa lilla tröga miig ! :) 


vi kanske hörs sen . 

pusspuss!!


sanna är kär ;*


  

Av sanna nilsson - 5 mars 2011 16:58

   sanna&linnea&hk.<3   love ya . 

Av sanna nilsson - 5 mars 2011 16:43

Hejhej ! 


idag spelade jag handbollsmatch , 2 stycken ( gilllaas ! ) (YY)


första matchen var domarna ( blääää  ! ) men matchen slutade 10-10 mot LUGI IF .

 andra matchen gick bättre vi kämpade mycket bättre i andra halvlek och det märktes på resultatet . 18-8 ( 6-6) vinst ! XD


hände en liten sak i omklädningsrummet :P är ni intresserade över att veta vad får ni helt enkelt fråga mig för jag pallar inte skriva det här ;) 

kom hem för typ tio minuter sen kanske... startade datan och nu sitter jag här och bloggar ;-)) ska äta om typ en timme sen bär det av hem till <3EMILIA<3  och nannar över där :P ( DET GILLAS OXXÅ ! (YY)  )  

kommer kanske ett inlägg ikväll om hur kvällen har varit/ är . så kolla in med jämna mellanrum så får ni se om där kommer nått , men nu måste jag gå och packa upp matchväskan , så vi ses ikväll 


hajjjdå ! ;) 

Av sanna nilsson - 4 mars 2011 18:50

hejhej ! 


ledsen för att bilderna från stocholm inte har kommit än , men denna veckan har gått hur snabbt som helst , har bara inte haft tid helt enkelt ;s

men nu är det fredag så nu har jag tid ;DDD ! 

så här kommer bilderna från stockholm ;))


                                                                                                                         


nu kom bilderna i litte konstig ordning men det är för att min data laddar upp det från arkivet litte konstigt typ ( ?? ) säge vi men jja... 


bilderna på typ kläderna och det är vad jag har köpt ;)) 

oh jusste..  jag köpte ett par rosa hörlurar till min iphone oxxå meen dom glömmde jag fota så THAT´S LIFE !  ;P im goood in english (YY) <3 


hajjjdå ! ;) <3 

Ovido - Quiz & Flashcards