saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

härligt väder över trelleborg (Y)

Av sanna nilsson - 27 mars 2011 12:28

HejHej !


helgen har varit härliig , men jag har inte kunat ändra designen för jag har inte haft tid , här kommer lite smått om fredag&lördag& söndag ;)...


fredag:

slutade ett , då stack jag hem och packade till kvällen och lite sonnt, sedan vi kvart i två kom linnea lindahl och då gick vi till linnea simonsso, hon hade damsugat och höll på att packa och då går lindahl in med SKOR ! :p smaart ! :s

sen gick vi till willys eller öb , nått sonnt:P och handlade chips...(YY)

när vi kom hem till linnea gjorde vi vofflor, eller linnea&linnea gjorde, jag satt och chattade på msn via mobilen :)) jag är så hjälpsam !

sen åt vi, sen gjorde vi nott, efter någon timme snackade iv med anton&lee i telefon, och kom fram på något vis att vi skulle träffa dom där ute så då gjorde vi det :) vi hade jättte rolliiigt :D vid kvart över sex gick jag&linnea&linnea hem och åt hos linnea l , efter typ en timme kom anton&lee och knackade på och frågade om vi ville komma ut och umgås litte, så då hade vi lie mer kuul på fågelbäck ;) do mgick vilsse  :PP

vi gick in vid halv åtta och tittade på film sen sov vi...

justte under filmen snackade iv med anton i tele oxxå (Y)..


lördag:

jja.. vi vakande tjugo över sju :sss gick och köpte bullar på entre, sen åt vi och byggde pärlor :) thihih :P lindahl gav oss lite massage, sköönt "! vid tjugo över elva stack vi till fågelbäck och kollade när 97:orna spelade handbollsmatch, sen spelade våra tjejjor i a- serien , DOM VANN ÖVER LÖDDE  VI E SERIEVINNARE !!!!!! ;))) då fick vi sonna guld hattar ! (YY)

sen var det dags för mittt lag att spela:) vi låg under först sedan vann vi endå (YY) bra kämpat tjajjor ! , MEN DOM SPELAR SÅ JÄÄVLA FULT, HELSINGBORG ;o typ stuckade min handled.. ;(  stack hem och tittade litte på tv, lee ringde och sa att "hur många lingon finns det i världen" gick då oxxå klockan sju, så jag ringde snabbt linnea s och vi stack dit och kollade, HAHA när lee var på toa under filmen tog vi chips från honom :PP  TRÄFFADE WILMIIS DÄR OXXÅ (L)

..

sedan stack jag & linnea s , hem till mig och packade sen hem till henne , vi tittade på film och snackade, och spelade DS ;D sen sov vi..


söndag:

vaknade tjugo i nio :) vi åt frukost sedan spelade vi data (Y).. vid halv tolv stack jag hem och åkte med mamma till södan för att prova träningsöverall till handbollen , kom hem vid tolv igen, startade datan och fixxade lite musik till min mp3, har inte använt den på åratal för har typ så sugiig musik, men nu e det fixxat (YY)

ska snart ut och fixxa stuttsmattan med pappa, så man kan va ute o detta vackra vädert sen,


ska äta nu så vi hörs,

pusspuss !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards