saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 15 september 2012 13:01

Kom fram till hansa, och gått helt vilse haha vi fattar inte var vi ska ta vägen, bara vi som lyckas! Nu sitter vi på mc och har precis käkat, ska vandra iväg till entré nu, hittar lite bättre där,haha! Middag hemma hos mormor och morfar ikväll, älskar mormors mat! Thihi.. Sen ikväll kommer Maja Jesper och Måns hem till mig och kollar film och har kul. Hörs senare. PUSS

Av sanna nilsson - 15 september 2012 11:25

Sitter på bussen och lyssnar på musik med Maja, ska snart hoppa av i Malmö och shoppa lite, behöver ny byxor bland annat! Skriver mer under dagen. PUSS

Av sanna nilsson - 15 september 2012 08:36

Glöm inte frågestunden! Ställ frågan i vilket inlägg som helst.. PUSS

Av sanna nilsson - 14 september 2012 22:54

Tjenixen, mådde sjukt illa hela kvällen så stack hem lite tidigare idag, nu kollar jag på tv och har sjukt ont i magen.. Aja, hoppas det går över till imorgon, då ska jag till Malmö med Maja, har vissa saker jag måste handla! Sen på kvällen kommer gänget hem till mig och kollar på film. Hörs mer imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 14 september 2012 20:21

Av sanna nilsson - 14 september 2012 19:06

Stack hem efter skolan och installerade min nya iphone4s, lycklig!! Stack hem till Jesper där Maja och Måns va. Moa och Fanny va där en stund! Har precis ätit och kommit hem til Maja, vi ska käka kladdekaka nu! Tjockisar haha, puss på dig Maja<3 ska hem till Jesper sen igen, bloggar mer ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 14 september 2012 12:37

Ska ha matte nu, umgås med gänget efter skolan PUSS

Av sanna nilsson - 12 september 2012 21:31

Va alldeles för trött imorse.. Snoozade och snoozade tills jag insåg att jag är lika trött varje gång telefonen ringde.. Så till slut gick jag upp. Helt okej i skolan idag , kom hem och gjorde alla läxor, stack till konfirmationen med Emma och Elin. Träffade dom andra där! Skrev in vilken grupp vi ville gå i och så, hoppas på att jag får förstavalet! Stack hem vid 6 åt snabbt, sen Vid halv sju träffade jag Clara Savannah och Linnea, stack till södan och kollade på vilmas fotbollsmatch, vann med typ 14-0 eller nått. Kom hem och har kollat på tve och tatt fram kläder till skolfotot imorgon, ska sova snart TRÖTT!

Ovido - Quiz & Flashcards