saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 21 september 2012 10:04

Kollar film på svenskan. Sitter och kikar med tjejerna i klassen thihi.. Har gympa sen. Jäkligt onödigt inlägg haha!

Av sanna nilsson - 21 september 2012 07:15

Konfan gick bra, stack direkt till träningen som gick sådär. Men jag kommer väl igång snart. Stack hem och såg Liverpool och åt middag. Vann med 5-3. Kollade lite mer på tve och släckte lite över elva. Klockan ringde för tio minuter sen och ska in i duschen nu. Sen skola! Efter skolan ska jag umgås med Maja& Linnea. Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 20 september 2012 15:33

Landat hemma nu. Ska sticka igen om 10 minuter till konfan. Sen hem och direkt till träning, hinner inte äta förrän halv tio ikväll?! Ush.. Aja.. Så efter handbollen ska jag göra läxor sen sova! Ja.. Så ser min torsdag ut. Hör senare PUSS

Av sanna nilsson - 20 september 2012 11:07

ganska lugn skoldag idag. Sitter utanför no-salen helt själv och väntar på att vi ska gå in. Efter skolan ska jag snabbt hem sen till konfan! Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 19 september 2012 21:09

Efter skolan följde Hk,Simonsson och klara A med mig hem. Fikade lite och gjorde massa töntiga roliga saker! Kul ibland. Bakade kladdekaka, åt middag, åt kladdekakan sen stack vi till södan med Clara L och kollade på A-laget, dom förlorade.. Kom hem vid halv nio och nu kollar jag på Champions leauge , Manchester United. Ska försöka somna tidigt idag! Behöver egentligen det. Men kommer aldrig hända, haha! Har spanska till imorgon också som inte fastnar alls! Aja.. Hörs kanske mer ikväll annars imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 19 september 2012 08:40

Godmorgon. Vaknade sex idag, pigg! Men försökte sova lite till.. Mobilen ringde 7 då va jag helt död! Haha..Har bara tights och pippitröja idag! sitter på so lektionen nu och vår lärare bra babblar. Vi hörs mer sen! PUSS

Av sanna nilsson - 18 september 2012 22:35

Tränade idag. Tappat rejält på konditionen.. Men annars gick det helt okej! Skönt att träffa vännerna från handbollen igen! Kom hem för en timme sen, snackade med mamma om allt möjligt. Käkade lite och nu kollar jag på inspelade "hollywoodfruar". Sen ska jag städa lite till, göra i ordning till imorgon och sova sen! Imorgon ska jag kanske umgås med Linnea för det blev inte av idag. PUSS

Av sanna nilsson - 18 september 2012 16:17

Tja sötnosar. No-provet gick sådär.. Kunde allt vi skulle kunna men frågorna va jätte konstiga?! Stac hem efter skolan och har precis ätit. Ska dammsuga sen städa sen byta om sen sticka till fågelbäck och kolla när Sara dömer 01or. Sen ska jag träna handboll.. Igen. Får se hur det går. Jaja,, hörs ikväll PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards