saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 4 september 2012 22:08

Konfirmations mötet gick bra, bestämmer vilken grupp jag ska gå i nästa gång! Nu ska jag kolla på ghost whisperer sen ska jag sova! Kiosken i skolan imorgon så har bara gympa sen slutar jag! CHILL.SE hörs imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 4 september 2012 17:41

Skolan gick riktigt trögt idag, stack hem till Linnea Lindahl efter skolan, hon bakade chokladbollar till oss mesans jag åt äppelpaj,hehe. Åt middag hos henne och nu ska vi till första konfamötet! Taggad. Höra ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 4 september 2012 09:03

Sitter på spanska nu, lika trött idag! Ja nu är rutinerna igång. Bloggar på rasten sen! Puss

Av sanna nilsson - 3 september 2012 21:38

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag men har inte orkat. Vatt så Himla okoncentrerad och trött hela dagen! Gick till halv fyra idag, hem slappade, vid 7 träffade jag Maja och Jesper, stack till vannhög och Chillar och kollade på träning. Stack hem vid 9 och ska starta tven nu, hörs imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 2 september 2012 22:59

Nu stänger jag av världen några timmar. 2 september 2012 är borta om
En timme. Ett minne, kommer aldrig finnas en gång till, imorgon kommer en ny siffra som bara kommer finns en gång..

Med det säger jag, GODNATT

Av sanna nilsson - 2 september 2012 09:54

Somnade vid ett inatt, klockan ringde 8.00 har precis ätit frukost här på södan, och om en timme är det matchstart, mot Åhus.. Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 1 september 2012 21:16

Hade jätte mysigt i stan med mina vänner igår:) kom hem vid 10, hade samling klockan 8 imorse på södan. Spelade första matchen 9.00 mot h43, vann med 9-8 sen mötte vi pandora och förlorade. Vid två spelade jag med Åhus och vann mot Eslöv! Sen åkte vi ut till maglarp med laget och Åhus. Har haft jätte mysigt! Sitter inne på rummet med klara Tanja och Linnea! Käkar chips och sånt, hehe. Imorgon spelar vi två matcher till men mer om det imorgon! Hörs sen PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards