saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 24 september 2012 22:37

Godkväll mina vänner! Inget plugg gjort. Somnade istället, så trött jag var! Pappa väckte mig när vi skulle äta middag sen slappade jag lite till, sen kollade xfactor med familjen. Nu är jag hur pigg som helst och kan inte sova haha! Smarte.. Har fortfarande ont i magen och i huvudet, men drar endå till skolan imorgon. Jag klarar inte av att va hemma från skolan, får sen panik över att missa minsta lilla sak. Haha! Nu ska jag och min nalle sova, eller försöka. Godnatt. PUSS

Av sanna nilsson - 24 september 2012 19:13

BTW. frågestunden avslutas på söndag! Så passa på nu, ställ frågan/frågorna i vilket inlägg som helst! PUSS

Av sanna nilsson - 24 september 2012 19:08

En vecka till 1 oktober. Oktober 2012. Ja.. Då startar det! Allt ändras. Hoppas det går igenom.. Har nära vänner som vet, och stöttar mig igenom det! Ser positivt mot det och kommer inte fega ur nu. POWER.

Av sanna nilsson - 24 september 2012 17:17

Lång dag i skolan. Kom hem vid 4, gjorde nudlar och la mig i soffan, extremt ont i magen! Ska plugga svenska & spanska sen. Hoppar nog träningen idag! Vi hörs ikväll. PUSS

Av sanna nilsson - 24 september 2012 07:45

Godmorgon! Snacka om att vara DÖD! Somnade vid halv tre inatt och mobilen ringde lite innan halv sju, och vaknat hela tiden! Sovit kanske 3 timmar.. Ush. Ja nog med det negativa! Sitter och äter frukost nu, sen ska jag klä på mig och dra till skolan. Slutar inte förrän halv fyra idag, hem och plugga sen vidare till fysträning klockan 6. Kommer inte gå bra! Haha.. Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 23 september 2012 19:08

Stannade hemma från fotbollen. Tog en lång duusch istället! Känner mig väldigt fräsch nu! Har inte fått gjort nån plugg heller, gör det senare ikväll, nu ska jag dra ut och fota lite! Ve inte var än, vi får se.. PUSS

Av sanna nilsson - 23 september 2012 14:09

Ligger i badet nu, rakar benen osv.. Ska snabbt in i duschen sen och förhoppningsvis hinna ner till andra halvlek! Kyssar!

Ovido - Quiz & Flashcards