saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 23 september 2012 12:17

Sitter med fotbad& ansiktsmask just nu, ska in i duschen sen med hårinpackning och grejer! Om en timme ska jag till vannhög.. Yallayalla..
Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 23 september 2012 09:41

Godmorgon på er! Kollade MTV hela natten så är helt sliten nu. Idag ska jag ha lite "take care-dag" behövs! Sen vid 1 tiden ska jag till vannhög och kola fotboll och senare på kvällen ska jag ut och fota! Ska även få in lite plugg nånstans. PUSS

Av sanna nilsson - 22 september 2012 23:53

Seriöst., nellieB!

Av sanna nilsson - 22 september 2012 23:45

1. Mår illa av oboy men dricker det för det är gootttt
2. Orkar aldrig gå på toan när jag är kissnödig, väntar alltid till jag håller på att kissa på mig..
3. Har kasst självförtroende
4. Blir lätt kär
5. Bryter väldigt lätt ihop
6. Saknar fotbollen ENORMT
7. Drömmer alltid om ett "WEheartIT" liv.
8. Längtar tills jag blir stor och kan flytta ihop med mina vänner.
9. Gillar att vara för mig själv.
10.men Hatar att va helt ensam hemma..
11. Pratar alltid med mig själv,ALLTID!
12. Har egentligen inte koll på "ny musik"
13. Jävligt lat människa
14. Bestämmer mig för att göra massa saker, slutar med att jag ligger framför teven hela dagen(som idag)
15. Har inte kommit över mitt ex från 1 år tillbaka.
16. Älskar "bonde söker fru""ensam mamma söker" och sånna program:)
17. Blir väldigt lätt irriterad på folk.
18. Har världens sämsta tålamod.
19. Säger inte ofta vad jag tycker face2face.
20. Gråter alltid i filmer.
21. Sitter och tänker i 5 minuter på vad jag ska skriva här..
22. Är trött och pallar inte tänka mer, puss.

Av sanna nilsson - 22 september 2012 22:38

- bra ljus på bilderna,haha-
Kollar på Jersey shore just nu, är helt trött fast jag sov till kvart i elva idag! Ska dra ut och fota nån dag, jätte länge sen! Kommer lite onödiga saker sen att veta om mig! Bara för att.. Byebye ~

Av sanna nilsson - 22 september 2012 19:44

tjena sötnosar! Fick absolut inget gjort idag, bara låg framför tven hela dagen, regnade jätte mycket så fick inte så mycket energi till att göra något heller. Vid 5 började jag städa och fixa mig och så, klockan 6 kom alla. Full rulle på kusinerna., ska snart ära tårta, sen ska jag nog kolla lite på tv. Imorgon har jag vissa girlstuff jag måste göra, ansiktsmask, hårinpackning, raka mig osv... Kanske träffar nån kompis på eftermiddagen. Inget bestämt än. PUSS

Av sanna nilsson - 22 september 2012 10:45

Ja var ju hos Maja igår hela dagen efter skolan, stack hem vid 6 och åt middag. Sen direkt till Maja igen med samma personer fast då hade hanna och Clara också kommit! Sen efter en stund kom Måns och Oskar. Vi stack ut och hade trevligt. Emilia,Maja och Linnea stack vid 10, hanna blev hämtade vid 11, jag stannade ute med Oskar& Måns till typ 20 över elva. Goa grabbar! När jag kom hem gick jag och la mig och somnade nästan direkt. Idag fyller min underbara pappa 43 år! Så släcktes kommer ikväll. Ska nog bara slappa och ha lite beauty day med mig själv, behövs ibland. PUSS

Av sanna nilsson - 21 september 2012 16:54

Skolan rullade på jättebra, stack hem till Maja med Emilia och Linnea. Åt lite och sitter i Majas kök och gör lite allt möjligt. Ska kanske träffa måns&oskar. Får se om hanna kommer också. Annars Chillar vi bara. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards