saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 28 september 2012 20:01

Godkväll Sötnosar! Efter skolan stack jag snabbt hem och hämtade väskan. Sen tog bussen till badhuset med tjejerna. Va där till 5, duschade blablabla.. Sen handlade vi lite mat och tog bussen hem till Wilma där vi nu befinner oss. Ska kolla på film nu "en blomma i Afrikas öknen" har hört så mycket bra om den så ska bli spännande. Hörs senare! PUSS

Av sanna nilsson - 28 september 2012 10:06

Godmorgon eller ja, gick upp halv sju, skulle ha en lång dusch och ta det lugnt på morgonen, kom in i duschen tjugo över sju och fick stressa mig igenom allt det andra, haha! Efter skolan ska jag till badhuset med Wilma,Hk,Lindahl,hanna & Jonna! Sen ska vi handla tjockismat och åka hem till Wilma där vi kommer befinna oss resten av kvällen. Mysigt! Bloggar mer sen. PUSS

Av sanna nilsson - 27 september 2012 16:09

hejsan, skolan till tre tiden idag, har precis kommit till konfan som börjar nu 4, ska va här till 20.00, sen ska jag bara hem och sova, haha, dödstrött! Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 26 september 2012 22:48

hej alla fina! Kollade ju på handboll ikväll och Trelleborg vann, grymma! Någon hade luftat mitt däck på cykeln, så jag fick gå hem sen:o kom hem och åt pappas äpplekaka! Kollade på Liverpool, och ska sova snart. Imorgon ska jag gå i skolan till tjugo i tre sen hem, dammsuga och direkt till konfan, 16.00-20.00 imorgon! DRYGT. Aja.. Är jätte trött så vi hörs imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 26 september 2012 15:17

Tjena, skolan va helt okej. Stannade kvar lite med Clara,hanna,Jesper,
Måns,Oskar,Robin och Fredrik. Stack sen hem till Clara med Jesper. Åt lite och nu slappar vi. Ska kolla ā-Laget ikväll med Clara, PUSS

Av sanna nilsson - 26 september 2012 07:12

Godmorgon sötnosar! Mobilen ringde för tio minuter sen och nu aka jag gå upp och duscha av mig+ bli lite piggare! Sen göra mig i ordning och dra till skolan. Efter skolan ska jag umgås med hanna,Måns & Jesper. Får se vad vi hittar på. PUSS

Av sanna nilsson - 25 september 2012 21:41

Gick i skolan till 3 idag. Haha hände lite på slutet.. Kom hem och åt, slappade, sov, sen kom jag försent till träningen! Men träningen gick jätte bra idag, nöjd. Kom hem för en halv timme sen , har duschat och nu ska jag äta lite. hörs imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 25 september 2012 08:51

Tröja- hm / byxor- bikbok / smycken- Åhléns/bikbok / sjal- hm/

Ovido - Quiz & Flashcards