saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 10 september 2012 09:30

Stannade hemma från skolan idag, mådde jätte illa när jag vaknade och jätte förkyld! Mår lite bättre nu när jag har ätit, men inte helt hundra.. Ska bara ligga i min säng hela dagen och friskna upp till imorgon. Kommer uppdatera bra idag, lite nya saker och en frågestund kommer också, har fått önskemål om det. PUSS

Av sanna nilsson - 9 september 2012 17:52

linne- Gina | tröja- hm | byxor- vero moda |

Av sanna nilsson - 9 september 2012 08:17

Som ni märkte så tog jag inte en veckas paus , det känns som att något saknas, man tänker liksom på bloggen hela tiden annars.
Igår helt random kommer pappa till mig och min bror och ger oss vars en iphone4s! Tack bästa mamma&pappa<3 velat ha den ganska länge nu! Men sim-kortet har inte kommit än så måste ha denna några dagar till. Idag ska jag ner på vannhög och kolla på fotboll, inget annat bestämt än så länge. Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 9 september 2012 08:17

Som ni märkte så tog jag inte en veckas paus , det känns som att något saknas, man tänker liksom på bloggen hela tiden annars.
Igår helt random kommer pappa till mig och min bror och ger oss vars en iphone4s! Tack bästa mamma&pappa<3 velat ha den ganska länge nu! Men sim-kortet har inte kommit än så måste ha denna några dagar till. Idag ska jag ner på vannhög och kolla på fotboll, inget annat bestämt än så länge. Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 8 september 2012 14:26

Förändringen 2013, händer oktober 2012, allt ska ändras, ni ska följa med på vägen, secret mission än så länge men när det är igång ska ni få alla detaljer, promise. Bye.

Av sanna nilsson - 8 september 2012 00:59

Tillbaka om en vecka.. Mycket som händer och behöver en paus från allt, förlåt.

Av sanna nilsson - 7 september 2012 18:52

Slutade tidigare idag, hittade inte min mobil så fick cykla tillbaka till skolan men den va i min väska där hemma hela tiden, haha! Åkte till Malmö och fick masserat rätt min atlasknota. Pappa körde mig till Maja och där har jag varit under eftermiddagen' nu sitter jag Maja och josse på huses och tjockar i oss kebab. Ska träffa Tea Måns och Jesper sen! Hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 7 september 2012 07:17

Skapa flashcards