saannaanilssson

Alla inlägg under september 2012

Av sanna nilsson - 12 september 2012 18:22

Min ena konfalärare sa en sån klockren sak idag "vi människor tänker bara på två fucking dagar hela tiden, och det är gårdagen och morgondagen, men man glömmer den som är i mitten" LEV I NUET.. Jag ska ta till mig det och leva i nuet allt vad jag kan.. Inte boka in saker 2 veckor framåt, ta varje dag som den kommer! Kommer må så mycket bättre tror jag. skriver om dagen sen. PUSS

Av sanna nilsson - 12 september 2012 18:22

Min ena konfalärare sa en sån klockren sak idag "vi människor tänker bara på två fucking dagar hela tiden, och det är gårdagen och morgondagen, men man glömmer den som är i mitten" LEV I NUET.. Jag ska ta till mig det och leva i nuet allt vad jag kan.. Inte boka in saker 2 veckor framåt, ta varje dag som den kommer! Kommer må så mycket bättre tror jag. skriver om dagen sen. PUSS

Av sanna nilsson - 12 september 2012 00:10

Stack till Maja efter skolan med Emilia, tjocka i oss massa mat och lekte
Med ipaden, stack hem vid halv fem, sen vid halv sex stack vi till kinaresturangen i stan med två andra familjer! Sen körde vi in till Swedbank arena och kollade Sverige! Sån stämning.. Sjukt. 2-0 till Sverige. Stod kvar på parkeringen i säkert 50 minuter innan vi körde över trottoaren för att komma hem! Ja så kom hem
Vid halv 12, och har precis stänkt tven, men är jag trött? NEJ , men jag har en känsla av att jag kommer va det imorgon.. Så ska försöka sova nu. godnatt PUSS

Av sanna nilsson - 11 september 2012 11:23

sitter och dunkar musik i hörlurarna på engelskan, jag och typ 10 till sitter i klassrummet medans dom andra sitter där ute, så vi har ingen lärare! För vi är dom "ordentliga" haha.. Äter om 20 minuter .. DÖR.. Äcklig fisk också.. Hörs senare! PUSS

Av sanna nilsson - 11 september 2012 07:49

tisdagarna är en av dom drygaste i skolan! Jaja går till 3 idag, vid halv sex ska jag ner till stan med min familj + två andra familjer, käka på resturang sen kör vi in till Malmö och kollar på Sverige mot kasakstan(stavning) . Kommer bli jätte trevligt, nu ska jag sminka mig och fixa håret sen dra till skolan för måste hinna plugga spanska innan vi börjar, har gloser till idag, spanska första lektionen, kan typ 5/18 ord! Yeeej.. Haha hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 11 september 2012 07:00

-11 år sedan hände detta. Två flygplan flyger in i tvillingtornen och 2 700- 3000 omkom. Ni har säkert hört talas om gärningsmännen- al-Qaeda. Det behöver vi inte gå in på. VILA I FRID alla människor som dog under terrorattacken. Jag kommer skriv på min handled idag och visa att jag bryr
Mig. HEMSKT.

Godmorgon förresten..

Av sanna nilsson - 10 september 2012 19:05

Inga frågor är fel. Fråga på! Blir de jätte många tar jag dom i ett videoinlägg. PUSS

Av sanna nilsson - 10 september 2012 12:04

Ovido - Quiz & Flashcards