saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 00:21

Tjena, oj vilken händelserik dag, eller kväll! Va nere på botten en stund. Sen fixade sig allt igen och jag är back on track, men underbara vänner vid min sida! Har bara chillat nu efter träningen och kikat. Såklart.. Kollar på os-volleyboll nu, finns absolut inget annat på teve, jo Disney Chanel.. Ska nog slå över till den! Haha godnatt PUSS

Av sanna nilsson - 7 augusti 2012 17:11

när harry potter äntligen laddats ner efter typ 14 timmar, går den helt plötsligt inte att kolla på? så provade att ladda ner en annan men det va inte hela filmen.. arh! har kollat massa videos på youtube hela dagen som den nolifer jag är.. KiKar samtidigt.. mår skit fortfarande. men ska endå träna ikväll.. hörs snart igen , CYA.

    

Av sanna nilsson - 7 augusti 2012 13:17

Kolla youtube! Sök på "mattyBraps" , ung kille som gör om låter och gör covers. Grym är han!

Av sanna nilsson - 7 augusti 2012 09:17

GODMORGON, vaknade för en timme sen av regnet.. Harry potter har inte laddat klart än? Så kollar någon tråkigt program på tve sålänge. Idag kör ja på en filmdag! Träning ikväll igen, mår inte mycket bättre idag heller! Cya,

Av sanna nilsson - 6 augusti 2012 23:06

Mådde illa hela träningen, kändes sommar skulle svimma hela tiden! Men jag klarade mig igenom det och kom hem vid 9 tiden. Åt lite, sen tog jag en snabb dusch och nu ligger jag nerbäddad i sängen, kollar handboll just nu. Ska verkligen få lite sömn inatt, hoppas på att jag mår bättre imorgon! Nu börjar andra halvlek så nu ska jag kolla och KIKa lite;) PUSS

Av sanna nilsson - 6 augusti 2012 16:42

Mått sådär halv dåligt hela dagen, men drar mig endå mot träningen, ska bara byta om sen sticker jag! Sticker lite tidigare för ska snacka med Sara lite innan.. Om saker som hänt. Nog om det, håller på att ladda mer Harry potter 6 nu så jag kan se den ikväll, haha jag vet att jag är sen men har inte sett 6an och 7an innan! PUSS

Av sanna nilsson - 6 augusti 2012 09:33

GODMORGON, somna tidigt sa jag? Sov kanske 3 timmar inatt. Så ont i magen och hög feber. Hata! Så kan inte träffa Hanna vilket får mig på ännu sämre humör! så ska bara ligga i sängen idag och hoppas att jag
Blir bättre till träning ikväll! Tränade nu ju inte hela förra veckan heller. PUSS

Usain bolt vann överlägset os igår, IGEN. Han är så snygggg' min ängel!

Av sanna nilsson - 5 augusti 2012 17:12

Precis fått i mig lite mat, ush.. Mår inte alls bra! Men Sara fick mig att dö av flabb precis så lite bättre humör iaf! Ska kolla film nu resten av kvällen, sen somnar jag tidigt.. Kanske! Bilder från helgen kommer imorgon, skulle träffa Hanna imorgon men mår jag såhär så går nog inte det så jag ska försöka allt jag kan för att må bättre, vill verkligen träffa henne! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards