saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 13 augusti 2012 12:43

Vaknade vid 11 tiden, ska snart in i duschen sen kommer Clara hit en stund! Träning ikväll sen träffa kompisar. PUSS

Av sanna nilsson - 12 augusti 2012 22:33

Kom hem för en stund sen från att varit ute sen halv sju med Jacob,Kevin,jesper& Clara. Hade skit roligt! Coola grabbar, Sverige förlorade med ett fu**ing mål! Asså seriöst.. Ett mål ifrån os guld och vm plats nästa år! Gud så arg jag va.. Snackar med Elin nu om konfirmation och sånt, ska nog göra det tillsammans ;) hörs imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 12 augusti 2012 16:16

spenderade dagen på fotbollsplanen, göttigt! Nu sitter jag hemma hos Clara och kollar os finalen! 5-5 just nu efter 15 minuter. Ser bra ut! Sen drar vi ut och träffar jacob& Kevin.. Hörs sen. PUSS

Av sanna nilsson - 11 augusti 2012 23:30

Godkväl ma blogreaders, tog bussen hem vid halv tio efter en helt underbar kväll med helt awesome vänner på dala ! Lärt känna nya lite bättre, och haft skit mysigt. När jag kom hem
Kollade Jag film med mina päron, somnade sen vaknade jag igen och nu bloggar jag haha! Ska starta tven igen för är inte alls trött nu, aja.. Morgondagen spenderad även på vannhög! Snackar mer om det imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 11 augusti 2012 20:45

Myser på dala med fina vänner! Hörs sen.

Av sanna nilsson - 11 augusti 2012 10:17

godmorgon, klockan ringde 9.00 låg och drog mig till halv tio, gick upp och åt frukost. Och nu ska jag hoppa in i duschen! Ska kolla min bror idag, två matcher hemma! Första är 11 så jag ska skynda mig nu! PUSS HEJ

Av sanna nilsson - 10 augusti 2012 22:21

Cyklade till Willys vid sju och mötte upp Sara Hanna och Linnea! Vi köpte lite gottis och drog sen hem till mig och kollade skräckfilm! Mysigt.. Sen snackade vi lite och dom har precis stuckit, jätte härligt att träffa Hanna igen, verkligen! Nu ska jag kolla klart den andra semifinal så man vet vem Sverige möter i FINAL I OS! Sjukt.. Imorgon blir det fotboll för hela slanten sen grillkväll på dala! Mys. PUSS

Av sanna nilsson - 10 augusti 2012 14:30

jag hade äntligen skrivit klart det, och ska kopiera och lägga in på bloggen och istället för att trycka "kopiera" tryckte jag "klipp ut" arhhh! ALLT borta. Och ärligt talat orkar jag
Inte skriva om allt igen! Så ni får vänta tills jag får orken och någon bra idé. NI KANSKE HAR NÅGOT ÖNSKEMÅL OM VAD JAG SKA SKRIVA OM?
Hörs sen PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards