saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 25 augusti 2012 23:02

Haft en as grym kväll på Palm idag igen! Regnat lite smått innan idag men när vi kom dit va det uppehåll men vid 8 kom det.. Världens skyfall! Men jag Sara Linnea och Jesper följde mottot "YOLO" och fortsatte åka karuseller Endå! Alla andra tryckte in sig under små tak.. Haha! Blöt va man.. Men
Kul hade vi! Stack hem vid 10 och byxorna satt bokstavligen fast pga vattnet. Fick föna dom, haha! Smsa med en person ikväll... Försökt fixa en sak.. Privat. Hoppas det löser sig.. Nu ska jag krypa ner mig i sängen och kolla film sen sova, imorgon blir det MASSA fotboll. PUSS

Av sanna nilsson - 25 augusti 2012 09:11

Godmorgon snyggingar, hade jätte roligt på Palm med mina fina vänner, hände några hemska saker men.. Kom hem vid 11 och hade jätte ont i mina knän, vi vet inte vad det är men mamma tog någon kräm som skulle hjälpa. Somnade sen direkt! Vaknade halv sju av att hela vänstra vaden krampade, lyckades somna om men samma sak hände halv 9 igen.. Kollar på 90210 nu och ska snart ringa och väcka Maja! Träffar samma vänner idag fast josse hänger med! Kul. Hörs senare, PUSS

Av sanna nilsson - 24 augusti 2012 16:27

Dryg skoldag, men rullade Endå på. Hanna väntade på mig sen stack vi hem till mig och åt mackor med Notella! Mums. Sen stack vi hem till Tea där vi nu är med maja& Tea. Vi lyssnar på musik och dom fixar sig! Om en halvtimme träffar vi Måns Jesper och Oskar! Sticker till stan och äter sen palmfestivalen! Gött! Träffar säkert massa folk där! Hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 24 augusti 2012 07:54

Godmorgon, vaknade halv sju och har varit klar en stund, kollar 90210 nu, ska gå till skolan med Savannah om en kvart, slutar halv tre sen drar jag hem och vid fem drar jag ut och äter med Måns Jesper Oskar Maja Tea och Hanna! Sen går vi till palmfestivalen, kommer säkert bli asgrymt! Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 23 augusti 2012 22:11

Drog och träffade Måns och Jesper vid halv sju. Stack till elgiganten och köpte coca sen stack vi till matchen! Oskar kom sen, dom vann med 3-2! Träffade josse phelix och Filip lite! Stack hem vid 9 och nu kollar jag på Liverpool. Sen Ska jag kolla lite avsnitt av 90210 sen ska jag sova. Uppdaterar imorgon bitti. PUSS

Av sanna nilsson - 23 augusti 2012 17:46

Slutade tjugo i tre idag, väntade på Måns med Jesper. När han kom stack vi till elgiganten sen hem till Jesper och åt! Sen slappade vi bara som vanligt, hade iaf kul. Stack hem vid halv 5 och åt middag. Om en stund ska ja träffa dom igen och kolla på min brors match, imorgon är det fredag och på kvällen blir det palmfestivalen med fina vänner! PUSS

Av sanna nilsson - 22 augusti 2012 21:21

Dålig uppdatering, vet. Hade jätte mysigt med klassen igår! Gick massa och sen chillade vi. Kom hem vid tre tiden och slappade, runt sju drog jag ner till vannhög med Savannah och kollade på fotboll- fct. Stack hem och somnade vid tolv. Skolan rullade på idag, världens skyfall imorse, Savannah och ja gömde oss i mitt garage sen vågade vi oss ut med ett paraply haha alla så helt kaos ut! Slutade vid halv två, och stannade på skolan och chillade med Måns,Maja,josse,Tea och Oskar! Hade jätte roligt. Stack hem och åt sen cyklade jag Maja och Oskar ut till skegrie i världens motvind för att kolla på Måns fotbollsmatch med Hanna. Kom precis hem och ska kolla lite tv och smsa. PUSS

Av sanna nilsson - 21 augusti 2012 17:57

tubtop-Gina tricot/ linne- hm/ shorts- gina tricot/ svart kofta(inte med på bilden)- hm/

Ovido - Quiz & Flashcards