saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 5 augusti 2012 14:30

Sitter i bilen påväg hem nu, brossan åkte ut i åttondelsfinalen i a-slutspel, dom blev 8 av 56, grymt bra! De andra laget åkte också ut direkt i d-slutspel. Hann se en av tjejernas match också, som dom tyvärr förlorade och åkte ut, jag vet inte vilket slutspel men förmodligen i åttondel! När jag kommer hem ska jag äta..haha.. Sen ska jag bara slappa, mår inte alls bra! Hoppas ja mår bättre imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 5 augusti 2012 08:21

GODMORGON, matchstart 8.50 så vi kör till planerna nu! Hoppas på det bästa nu! Har haft jätte roligt och mysigt dom här dagarna, trevligt folk, fotboll, go mat, jätte kul! Men nu kan jag inte skriva mer. PUSS

Av sanna nilsson - 5 augusti 2012 08:17

linne- hm
Tubtop- gina tricot
Jeans- Gina tricot
Converse- stadium

Av sanna nilsson - 4 augusti 2012 23:48

Dom vann placeringsmatchen med 2-1, utan avbytare! Kom tillbaka till hotellet vid 9 och åt middag, just nu kollar jag och mamma någon tråkig film på teven, ställt klockan på 06:15, första matchen i ā-slutspel 09.50, åker till planerna vid 8:20. PUSS OCH GODNATT

Av sanna nilsson - 4 augusti 2012 17:11

Första matchen slutade 0-0 , med en man mindre i 25 minuter av 40 minuter mot det största hotet i gruppen, Starkt! Dom blev etta i gruppen nu då, så dom ska spela placeringsmatch om 2 timmar, har precis kommit fram till planerna dom ska spela på sen så vi ska bara chilla här. Just nu är jag så sjukt sugen på att själv spela:( saknar fotbollen som Mest just nu. hoppas det går bra för tjejerna! Hörs sen. PUSS

Av sanna nilsson - 4 augusti 2012 10:37

GODNORGON, gick upp vid halv 9, gick ner och åt frukost, just nu slappar jag på hotellet, om en halv timme ska vi köra till ett stort köpcentret och shoppa lite! Första matchen idag r halv 4, och andra vid sex eller sju tiden, ja så ser vår dag ut idag! Hörs under dagen. PUSS

Av sanna nilsson - 4 augusti 2012 09:59

Linne- Gina tricot
Tubtop- Gina tricot
Shorts- hm
Tights- hm
Converse- stadium

Av sanna nilsson - 3 augusti 2012 23:03

Nu går jag och lägger mig med fullt av tankar som bara snurrar runt i huvudet.. As always! Godnatten världen, ses imorron. XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards