saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 21 augusti 2012 09:36

Snälla mami körde mig till övre! Nu sitter vi på bussen till Malmö! Har ingen aning vad vi ska göra där men Chill Endå. HEJDÅ

Av sanna nilsson - 21 augusti 2012 08:00

Nyvaken, gå till bussen om 50 minuter, hinna fixa massa mat till idag för vi ska till Malmö med klassen! Bara chilla runt i Malmö.. Sen ska jag hinna fixa mig som vanligt också. Snabba puckar här! Lägger in outfit sen, PUSS

Av sanna nilsson - 20 augusti 2012 17:42

Förlåt för att outfiten inte kom upp men jag glömmer ALLTID tiden, så klockan blev helt plötsligt kvart över 9 och jag va inte klar! Så fick snabbt göra mig färdig och sticka liksom. Men första skoldagen va Chill, snackade i klassen fick vår mentor, gick igenom schemat och så! Fick även vårt skåp. Allt va helt okej, förutom att vi slutar sent på fredagar! Efter skolan stack familjen till Malmö! Jag och brorsan behövde nya sportskor! Fick med mig ett par snyggingar hem. Men min träning börjar om tjugo minuter så måste sticka nu. Puss

Av sanna nilsson - 20 augusti 2012 07:59

Ja,alarmet ringde för 5 minuter sen. Nu ska jag göra mig i ordning för skolan! Fast bara slappedag idag. Börjar klockan 10, ska bara gå i genom scheman och sånt, hoppas på ett bra schema! Lägger upp dagens outfit innan jag drar. Nu kommer nya 8orna, bästa ever!

Av sanna nilsson - 17 augusti 2012 10:28

Kommer börja blogga vanligt nu när skolan börjar igen. Ska kanske dra till malmöfestivalen idag, får se. Bye!

Av sanna nilsson - 16 augusti 2012 11:17

Jag lever, kommer snart tillbaka! Snart..

Av sanna nilsson - 13 augusti 2012 14:39

Slutar blogga förtillfället, skriver när jag orkar komma tillbaka.

Skapa flashcards