saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 29 augusti 2012 15:00

Slutade skolan tidigt idag. Stack hem Maja med Jesper Måns och josse, ska dra ut med dom nu, hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 28 augusti 2012 17:39

Slutade tre idag, gick hem nästan direkt och åt, sen la jag mig i sängen framför 90210! Har så otroligt ont i magen.. Lingonveckan..träning om en timme! Usch.. Inte ett dugg taggad, har även stora problem med mina knän! Får se hur det går.. Hörs ikväll. PUSS

Av sanna nilsson - 28 augusti 2012 08:38

Spanska nuuuuu!

Av sanna nilsson - 27 augusti 2012 22:20

En liten bild på mina vackra ben och stökiga rum... Haha, slutade skolan tidigare för skulle till tandläkaren! Inget fel, min tänder sitter fortfarande bra sen tandställningen. Stack sen hem till Maja där Emilia va. Slappade bara framför tven. Stack hem vid 5, åt middag sen har jag bara legat framför tven, hängde med mamma till maxi en runda och fick med mig lite saker till skolan. Och b&j! Haha.. Ska ta på mig pyjamas nu sen kolla tv, PUSS och GODNATT

Av sanna nilsson - 27 augusti 2012 13:42

Av sanna nilsson - 27 augusti 2012 10:14

Tjena! Tjejerna förlorade igår, sen drog vi till vannhög och kollade på Hugo, dom vann! Sen tillbaka till vånga och såg slutet på phelix match, dom förlorade tyvärr. Sen umgicks jag lite med phelix Filip Julia Sara Lindahl och josse. Dom skulle till mc och pallade inte följa med så jag stack hem, sen vid 8 stack jag till josse igen och badade i hennes jaccusi med phelix och Filip. Kom hem runt halv 10 och duschade, somnade vid 12, nu ska bilden börja hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 26 augusti 2012 22:29

Tjena! Tjejerna förlorade idag, sen drog vi till vannhög och kollade på Hugo, dom vann! Sen tillbaka till vånga och såg slutet på phelix match, dom förlorade tyvärr. Sen umgicks jag lite med phelix Filip Julia Sara Lindahl och josse. Dom skulle till mc och pallade inte följa med så jag stack hem, sen vid 8 stack jag till josse igen och badade i hennes jaccusi med phelix och Filip. Kom hem runt halv 10 och duschade, nu kolla jag på tve, ska ta lite chips sen lägga mig i sängen! PUSS

Av sanna nilsson - 26 augusti 2012 10:58

Vaknade redan vid 8 idag för min bror lät så mycket! Familjen stack till philles match vid halv 9, har ätit lite pasta till frukost och slappat framför teven, om en timme kommer Simonsson Lindahl och Sara sen drar vi till vånga och kollar när tjejerna spelar match! Sen ner till vannhög och kolla på fct99 sen till vånga igen och kolla tff99, mycket fotboll idag! Men mobil bloggar mycket idag. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards