saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 1 augusti 2012 19:32

Nu sitter vi på bussen hem, när jag kommer hem ska jag äta middag, sen kanske sova över med Clara, får se.. Men vi hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 1 augusti 2012 17:56

Myser ihjäl här på stranden, kom hit vid halv 4, har åkt lite båt, ätit massa onyttigt, ska stanna här ett tag till! Ska nog umgås med Clara ikväll också. PUSS

Av sanna nilsson - 1 augusti 2012 12:24

ja, jag ska göra om bloggen helt. kommer inte göra en ny blogg, men kommer ändra det mesta. så har bara en tillfällig bild just nu, detta är vad som ska ändras:


  • ny header
  • ny design
  • fler kategorier
  • fler tävlingar
  • nya bilder
  • ny inriktning
  • annorlunda inlägg

så har jag tänkt just nu, så imorgon ska jag försöka hinna med allt som ska ändras! hoppas ni kommer tycka om det nya:) PUSS

 

Av sanna nilsson - 1 augusti 2012 10:25

Vaknade för en halvtimme sen,ska gå ner och äta frukost sen in i duschen,städa rummet,redigera bilder., halv tre ska jag klippa mig sen åker ja ut till gislöv med Clara, tar med oss massa mat och myser där ute resten av dagen! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards