saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 10 augusti 2012 10:49

GODMORGON, precis ätit frukost och kollat massa bloggar. idag ska jag och min bror dela ut resten av reklamen, sen ska jag bara slappa, och senare ikväll ska jag träffar saknade hanna& sara. ha lite filmmys och bara slappa tillsammans! powerinlägget..ja, det kommer idag! antingen nu innan jag sticker eller så kommer det i eftermiddag, har skrivit det,nästan klart. men ni får vänta på det liiite till;) hörs senare PUSS


Av sanna nilsson - 9 augusti 2012 23:29

POWER inlägget..ja .. Det kommer inte idag. Stack hem till hk med Simonsson och överraskade henne
Med tårta och grejer för hon fyller 14 idag! Stannade där till 11, senare än jag trodde. Så jag är jätte ledsen men imorgon kommer det! Bomben.. Vänta bara! PUSS OCH GODNATT

Av sanna nilsson - 9 augusti 2012 11:45

Nu sitter jag och Clara på 3an mot gislöv, ska bli jätte kul att rida:) imorgon ska jag kanske tälta med saknade Hanna och Sara! Mer om det imorgon.. Första powerinlägget kommer ikväll! Så håll utkik. PUSS

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 22:28

Sverige slog ut Danmark i kvarten, ganska sjukt ! Imorgon klockan elva tar jag och Clara bussen ut till gislöv, hem till någon hon känner och rider:) ska bli jätte kul! Jag vet inte hur länge vi är där, men ska träna sen på kvällen, så ser morgondagen ut, kommer uppdatera med bilder under dagen imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 14:41

ja, angående det. jag skrev ju att jag skulle göra annorlunda inlägg& annan inriktning. vi kan ju börja att prata om "annorlunda inlägg"


med annorlunda inlägg menar jag att jag inte bara ska skriva om min vardag, vilket kan bli vädligt tråkigt, tillexempel på morgonen när jag vaknar "godmorgon, idag ska jag träffa en kompis,hörs sen hejdå" sen några timmar senare skriver jag "tjena, nu kommer snart min kompis,vet inte vad vi ska göra, hejdå" och på kvällen skriver jag "ja, idag har jag varit med min kompis och vi gjorde de o de o de. blablabla.. godnatt"  själv tycker jag att det kan bli väldigt tråkig blogg, om man inte är ute på vilda äventyr varje dag kanske... så ibland skriva något helt annat, några åsikter jag vill få ut till er om någon speciell sak, eller om det hänt något och jag har en åsikt om det! ni förstår "depshit" som vissa kallar det. vad tycker ni om det?


sen det här med annan inriktning. jag har ju inte direkt någon intriktning på min blogg, om man säger NellieB har sin ridning, Kenza har hennes företag& mode. foki också. men jag.. jag hade tänkt mode&inredning. fattar ni? älskar inredning, kan göra om mittt rum en gång i veckan om jag hade fått. ni tycker säkert detta låter jätte tråkigt, men jag kommer försöka uppdatera mycket om vad jag handlar, vad jag har tänkt att handla inför hösten/våren lite senare, något stort kommer hände 2013 för mig, som person. ni kommer få hänga med på det, när jag är redo att berätta, kommer ni få följa med hela vägen! ni kommer få följa med på min resa i handbollen på att försöka komma till en skånelagsträning. det är mitt mål i handbollen nu, kommer jag inte till skånelaget, fine. men en träning skulle varit häftigt! så mycket going on just nu.. men jag hoppas ni förstår lite bättre vad jag hade tänkt mig, annars får ni kommentera så ska jag försöka förklara ennu mer! PUSS

   

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 14:17

Bara jag som stör mig på folk som säger så, typ "inget illa menat men jag tycker gula iphoneskal är så j*vla fult!" så snackar han/hon med en person som har det, ska man inte ta illa upp då? Arh. Förlåt lite aggressiv början på inlägget! +en Lagom random bild.. Jaja, Jag och brorsan kom precis hem efter att cyklat och delat ut reklam i 2 timmar! Lagom svettig nu, haha! Ska in i duschen sen ska jag ringa någon kompis och höra om hon/han vill träffas. Jag har fått många frågor angående det med "ny blogg" jag skrev att jag skulle ha annorlunda inlägg och annan inriktning. Det kommer jag skriva mer om när jag har duschat.. Så vi hörs PUSS

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 09:22

GODMORGON, vaknade för en halvtimme sen. Idag mår jag bra,hihi! Ska kolla RHB.. Sen göra mig i ordning för att cykla runt halva Trelleborg och dela ut reklam åt pappas jobb! Tjänar mycket money, säger man inte nej till. Hörs snart PUSS

Skapa flashcards