saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna nilsson - 3 augusti 2012 22:41

Justin bieber parfymen.. Den luktar sååååå gott! Köpte en rosa sjal på glitter också, men glömde fota den och orkar inte nu, ska upp 8 imorgon, första kick offen är halv 4, PUSS & GODNATT

Av sanna nilsson - 3 augusti 2012 19:46

TJENA, kom precis tillbaka till hotellet med Johanna. Vi har varit över i Helsingör, handlat lite småsaker som jag blev jätte nöjd med! Kommer bilder sen. Åt middag där. Sen gick jag och Johanna runt lite, stötte på några danska killar;) snygga!.. Sen gick vi tillbaka hit. Snacka om att jag har ont i fötterna! Usch. Ska bara slappa framför tven nu, sen kommer väl dom andra snart. PUSS

Av sanna nilsson - 3 augusti 2012 08:15

GODMORGON, har precis kommit upp från frukosten. Ska köra till planerna om cirka 20 minuter, matchen börjar 8.50 PUSS

Dagens outfit:
Tubtop- Gina tricot
Linne- hm
Shorts- Gina tricot
Converse- stadium

Av sanna nilsson - 2 augusti 2012 21:54

kom fram vid 7 tiden, åkte till hotellet med dom andra och lämnade sakerna! Sen gick vi till Max och käkade. Kom tillbaka till hotellet för en stund sen och jag slappar på vårt hotellrum, dom vuxna sitter i baren och padde& Johanna sitter på paddes rum, kanske går in och kollar handbollen där! Om jag orkar. Har så otroligt ont i huvudet. Jaja hörs kanske mer ikväll annars imorgon, PUSS

Linne- hm
Tubtop- Gina tricot
Kofta- hm
Shorts- hm
Tights - lindex
Converse- stadium

Av sanna nilsson - 2 augusti 2012 13:14

HAR MYCKET ATT GÖRA IDAG. Åker om några timmar, har målat naglarna,ska göra lite mer girl stuff;) sen måste jag börja packa också. Kommer uppdatera genom mobilen hela helgen! Skriver senare. PUSS

Av sanna nilsson - 1 augusti 2012 22:24

några bildrr jag redigerat..

       

Ovido - Quiz & Flashcards