saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 13 oktober 2012 14:46

God eftermiddag. Sov ut till 11 idag! Käkade frukost och sitter och kollar på wild-kids från 2007, haha! Ska kanske hem till hanna ikväll med Måns och Oskar, sover förmodligen över där då! Men inte helt bestämt, vi hörs mer sen PUSS

Av sanna nilsson - 12 oktober 2012 23:23

Godkväll fina. Glömde helt bort bloggen ikväll! Har haft så himla roligt, tog en lååång cykeltur med Måns olika cyklar. Där bland en "2-manna cykel" som står med på min "göra innan jag dör" lista! Första saken att bocka av nu då! Aja.. Sen klydda ena cykel så tog en evighet att komma tillbaka sen men när vi väl var tillbaka hade Måns snälla mamma fixat klart middagen! Jätte gott. Sedan har vi bara kollat film och haft jätte kul. Som vanligt! Kom hem precis och ska starta xfactor. Vi hörs imorgon. PUSS

Av sanna nilsson - 12 oktober 2012 14:42

Går du och hanna i samma klass?
Nej det gör vi inte, hon går i gula& jag går i blåa. Men vi har spanska tillsammans typ 3 gånger i veckan det är därför jag ofta lägger upp bilder på henne! PUSS

Av sanna nilsson - 12 oktober 2012 09:32

Sitter i skolan nu och ska snart svenska. Slutar halv tre idag, ska in till Malmö hos atlasneprepaten och kolla kotan igen, sen till Måns med gänget. Hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 11 oktober 2012 15:02

God eftermiddag finisar! Skolan gick faktiskt snabbt idag, kom hem precis och ska snart hem till Emilia med lite onyttigheter eftersom hon är sjuk! Stackaren. Sedan ikväll är det träning. Imorgon drar jag Maja Jesper hanna & Oskar hem till Måns. Kolla film och umgås, mysigt! Men vi hörs sen PUSS

Av sanna nilsson - 10 oktober 2012 20:21

Nej jag ska inte gå och lägga mig nu, haha! Mamma ska göra massa flätor på mig så håret är lockigt imorgon. Vet inte riktigt vad som händer efter skolan imorgon mer än träning på kvällen! På fredag ska jag hänga med underbara vänner, ha de bra PUSS

Av sanna nilsson - 10 oktober 2012 15:01

Av sanna nilsson - 10 oktober 2012 14:59

Halloj, skolan gick jätte snabbt, stack hem och hämtade skridskor och sånt. Sen till södan med Emilia och Maja! Haha trillade en gång vid kanten haha.. Nu ska vi äta något sen ska vi nog hem till Maja, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards