saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 22 oktober 2012 11:35

Somnade vid 4 inatt så jag låg kvar i sängen och struntade i att jag skulle komma försent, va helt DÖD! Men kom endå bara 10 minuter sen och då slutade det med att jag hamnade i kiosken med Emilia, haha! Chill. Vi är precis klara här och slappar i studiehallen, ska snart gå in på so lektionen där dom andra jobbar flitigt haha;) men vi hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 22 oktober 2012 00:20

Hatar känslan när man inte kan somna söndag kväll. Är lika pigg som om klockan vore 2 på dagen. Går inte att somna, hatar det djupt. Så.. Vad här ni då? Förmodligen har ni vaknat när ni läser detta men jag kommer ligga DÖD i min säng.. Alarmet ringer om 6 timmar-.- monday,DIE.. Jaja, ja får väl försöka sova igen då, haha GODNATT

Av sanna nilsson - 21 oktober 2012 21:04

gjort om lite på mina hyllor, pysslat lite ny förvaring till sminket och blev jätte nöjd! Har duschat och bytar lakan osv i sängen.. Fräsch. Nu ska jag kolla på Beck och smsa lite. Skola imorgon till halv 4, sen ska jag in till Malmö med mamma och bror för jag behöver vinterskor! Så hinner inte med träningen imorgon. Hörs imorgon, Godnatt PUSS

Av sanna nilsson - 21 oktober 2012 12:09

Somnade runt 3 inatt, någon tyckte även det va kul att busringa mig.. Vaknade runt 11 och har precis ätit. Idag ska jag rensa lite bland mina kläder och göra lite pyssel till rummet, bara lite småsaker, det är så kul att göra! Får se om jag träffar någon lite senare ikväll, men vi hörs PUSS

Av sanna nilsson - 21 oktober 2012 01:57

tur att Disney finns när alla andra kanaler har kassa program.. Är faktiskt inte ett dugg trött så vi får se när jag somnar men detta blir nog endå sista inlägget, PUSS och GODNATT

Av sanna nilsson - 20 oktober 2012 19:57

Godkväll finisar, har slappat framför datorn heela dagen. Ätit middag och nu ska jag kolla film med mamma, jag har inte orkat mig in i duschen än så det får jag göra efter filmen haha, men vi hörs mer sen PUSS

Av sanna nilsson - 20 oktober 2012 13:35

jag vet inte hur länge sedan det va jag använde min dator. typ 2 månader sen,haha? men den har varit jätte seg osv.. har bara inte pallat då. men den är faktiskt helt okej nu! har rensat på mitt rum hela dagen och är precis klar. duktigt! nu ska jag starta någon film och slappa, puss & kram/ s

 



Av sanna nilsson - 20 oktober 2012 10:12

Godmorgon, har precis ätit frukost, idag ska jag storstäda på rummet. Raka benen, ta en lång dusch, kolla på massa onödiga youtube-klipp och bara ta det lugnt hela dagen, kanske blir ändrade planer om någon hör av sig men annars ser det ut såhär, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards