saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 5 oktober 2012 17:52

Hej! Linnea gick med mig hem , kollat one tree Hill och ätit! Nu är jag påväg till samlingen, matchstart klockan 19.00 Sen direkt hem till saga där fina vänner befinner sig. Hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 4 oktober 2012 23:15

Godnatt allihopa. Klockan är ställd på 06.00, ut och springa innan skolan! Umgås med Linnea efter skolan, sjukt länge sedan vi umgicks ensamma! Fina vän<3 sen hem och äta middag packa osv.. Sen till match på fågelbäck, mot lödde! Sedan direkt till saga som har tjejkväll, kommer lite sent men bättre det än att missa hela kvällen! Det slutar runt 11, sedan hem och sova. Skulle egentligen sova med hanna& Emilia men kunde inte sova någonstans tyvärr! Har inget inplanerat på lördag mer än chinafood på kvällen med maja&tea. Söndag kanske jag umgås med jepser&måns, höra imorgon PUSS

Av sanna nilsson - 4 oktober 2012 17:57

hejsan bloggen. Drog till stan med Emilia och Maja, såklart missade vi bussen och hade inget busskort heller så Majas mormor körde oss, handlade till saga och gick runt lite. Sen vid 5 GICK vi hem! Kom precis hem och har inga nycklar så får sitta och vänta tills mamma kommer, ska äta sen sticka till träning , nu kom hon hihi, PUSS

Av sanna nilsson - 4 oktober 2012 10:07

Godmorgon Sötnosar! Skulle ut och springa imorse men det regnade jätte mycket så jag struntade i det. Går i skolan till tjugo i tre sen ska jag till stan med Maja och Emilia och handla present till saga som har tjejkväll imorgon! Sedan är det träning ikväll. PUSS

Av sanna nilsson - 3 oktober 2012 17:08

Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering idag. Inte vart på humör. Kort skoldag tack och lov.. Stack hem direkt och städade lite, och har bara slappat sen. Ska snart äta middag sen ska jag ut en stund med mig själv.. Lurarna i högsta volym och bara stänga av världen lite.. Behöver jag just nu! Vi hörs mer ikväll. PUSS

Av sanna nilsson - 2 oktober 2012 13:24

Skolan har varit ganska lugn idag.. Skrev nått samhällsprov som alla elever i Sverige gjorde imorse. Gick det bra för er? Mig gick det sådär haha! Har en lektion kvar. Slutar 15.00 sen ska jag umgås med Linnea och Linnea. Träning ikväll, hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 2 oktober 2012 08:04

Http://nellieberntsson.se
Http://lifeasjohanna.blogg.se
Http://adellejohanssons.blogg.se
Http://angesdiiary.blogg.se
Http://hannathatsme.bloggplatsen.se
Http://saralouisefard.blogg.se
Http://eliinsvenssons.bloggplatsen.se
Http://l0ve.blogg.no
Http://linneahyeknudsen.blogg.se
Http://linneanealindahl.blogg.se
Http://nattstad.se/emiliaback
Http://nattstad.se/malinemma
Http://nattstad.se/ajnilsson
Http://alicialarsson.blogg.se
Http://victoriacarlssons.blogg.se
Http://astridmanglind.blogg.se
Http://lifeasebbaa.blogg.se
Http://zarish.blogg.se
Http://vilmalouisedavidsson.devote.se
Http://ebbafredrika.blogg.se
Http://isabellaagreen.devote.se
Http://peterssonalva.blogg.se
Http://nattstad.se/nathalithore

Hehe ganska många men ja här e dom .. sen finns där andra som jag kollar in på nästan varje dag men har inte lagt till dom på bloglovin:)

Av sanna nilsson - 1 oktober 2012 22:10

1.Vilka är dina närmsta vänner? Kolla längre ner..
2. Har du någon fd.bästavän du tappat kontakten med? Visst har jag det:/
3. Har du vänner från andra städer? Jadå!
4. Vem är din förebild? Kolla längre ner..
5. Ska du ha moppe? Som det ser ut nu.. JA.
6. Vilken stad i sverige vill du bo i? Trelleborg,Ystad,Göteborg eller Karlstad.
7.favoritklädesaffär? Gina,bikbok, newyorker.
8. Är du vän med någon från ditt dagis? Maja, Måns,Oskar .. Sen går hanna& Jonathan i min klass.
9. Favoritbok/favoritämne/ favoritdjur? (1. Det händer nu 2.svenska/gympa 3.häst.)
10. Yrke när du blir stor? Ja du..
11. Vit eller mörk choklad? Viit
12. Jordgubbar eller hallon? Båda
13. Kenza eller paow? Kenza.
14. Kan du ha en tävling? Ni får helt enkelt komentera om ni vill det, inte lönt om bara en vill ha det.
15. Dröm framtid? Friskt liv. Fin familj, man som älskar mig, framgångsrikt företag, mångmiljonär, ja vad alla drömmer om right?:D
16. Bästa appen? Instagram/bloglovin/bloggplatsen/yt
17. Bästa vän? Linnea Simonsson,Linnea Hk, Clara Lerby, maja Nilsson, Emilia carlsson& Måns Persson.
18. Ångrar du att du slutade på fotboll? Ibland..
19. Favorit blogg? Alla jag följer på bloglovin, kan skriva i ett annat inlägg.
20. FavoritlAnd? England, och många fler..
21. Skola? Vannhögsskolan
22. Favofärg? Blå,bebigrön,rosa,svart, vit ..
23.brun/gul? Yellow..
24. Hur lång e du? Typ 1,65 kanske?
25. Mål med livet? Ställ mig samma fråga om ett år., då kan jag svara!
26. Har du ditt drömsovrum nu? Hehe NEJ!
27. 1 bästis eller många bra vänner? Många bra vänner+ 1 bästis ;)
28. Sommar/vinter? Båda..hihi.
29. Godis/glass? Båda!
30. Förebild? Har ingen direkt förebild.. Ser bara upp till några.
31. Ålder? 14 om 43 dagar(Y)
32. Favoritfilm? Älska mig igen, dear John, en blomma i Afrikas öken, never say never typ..
33. Favoritmaträtt? Måånga
34. Är du kär? Jao..
35. Vem är snyggast.. Harry styles/Justin bieber? Justin bieber tror jag:$
36. Oboy/pucko? OBOY
37. Motto? LWWY, nä men vet inte, tar dagen som den kommer antar jag:)
38. Vad är viktigt i en blogg enligt dig? Mycket bilder. Personliga inlägg, inga kopierade! Sen bara att köra sitt egna race.

Ovido - Quiz & Flashcards