saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 10 oktober 2012 06:24

Godmorgon sötnosar! Vet att uppdateringen har varit kass denna veckan men tar igen det nu, eller jag bloggade väl i måndags? Haha vi hoppas på det. Igår gick jag skolan till 3, hem till mig och kollade one tree Hill sedan vid halv sju drog vi till träning. Kom hem runt 9 och kollade svenska hollywoodfruar! Bästa, haha! Somnade runt elva och alarmet ringde för en halvtimme sen, vill ha lång tid på mig idag, ska gå upp och äta nu, sen göra mig i ordning. Kort skoldag idag sedan umgås med emilia& Maja. PUSS

Av sanna nilsson - 8 oktober 2012 11:23

Hallojj. Bloggade inte igår för.. Ja pallade bara inte. Stack till liljeborg och kollade innebandy, dom förlorade. Sen stack jag hem.. Skulle egentligen umgås med måns& Jesper men det sket sig! Så va bara hemma och slappade, ansiktsmask, massa filmer och sånt mys.. Somnade jätte sent inatt så är helt trött idag. Skola till halv fyra sen hem och städa sen direkt till träning sen hem och varva ner, kolla tve och försöka somna tidigt idag! Vi hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 7 oktober 2012 09:34

Godmorgon fina, sov ut idag. Eller för mig är halv tio att sova ut haha! Vaknade upp ensam hemma så ska göra en mumsig frukost nu sen fixa mig och dra till vannhög och kolla på bror min! Kanske ska till lilje och kolla innebandy också men vi får se, hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 6 oktober 2012 20:41

Drog till köpinge och GUD VA KALLT DET VA! Regnade och va skitkallt, tyvärr så förlorade dom också. Kom hem som en isbit och har legat i sängen sen dess. Kollade aldrig på handboll, orkade inte cykla dit och mamma kunde inte köra mig. Har precis målat mina naglar och kollar på film! Nu ska jag hämta lite choklad. PUSS

Av sanna nilsson - 6 oktober 2012 16:02

På förra inlägget där jag skrev lite sanningar om mig, har någon av mina bästavänner komenterat och verkade väldigt sårad! Så du som komenterat detta kan ju smsa/kika mig så vi kan snacka om det.. PUSS

Av sanna nilsson - 6 oktober 2012 11:55

? jag tycker om att vara för mig själv.. Bara ha musik i öronen..
?jag lyssnar på musik minst 4 timmar VARJE dag.
?jag har sämst självförtroende
?ingen bra kondition alls.
?har haft känslor för samma kille i 1,5 år.
?han vet om det.
?jag har ingen "bästavän" ja kan berätta ALLT för.
?jag är duktig i skolan
?saknar fotbollen riktigt mycket..
?vill börja på ridning igen!

Av sanna nilsson - 6 oktober 2012 11:49

Här sitter jag. Någonstans.. Med musik i öronen..Lite småregn också, helt ensam. Älskar det! Bara tänker på allt. Har sprungit några km, sen sprang jag hit, ska sitta här ett tag till sen hem och duscha sen träffa Savannah, cykla till köpinge och kolla fotboll sen snabbt vidare till fågelbäck och kolla handboll! Hörs senare PUSS

Av sanna nilsson - 6 oktober 2012 00:52

Full rulle-fredag! Nu är jag hemma och har landat. Tagit på mig pyjamas, kollat lite tve med mamma och snackat om allt möjligt. Ska snart sova tror jag, mår inte så bra:( imorgon ska jag ut och springa och ha lite egen träning, sedan ta bussen till köpings och kolla lite fotboll. Morgondagens Kvällsplaner är inte helt bestämda än, får se vad jag hittar på! PUSS OCH GODNATT

Ovido - Quiz & Flashcards